michielsingh
Legacy Member
Hey,
bij verbouwingen in het benzinestation van mijn ouders is een lot 'nieuwe' gsms teruggevonden. Deze zijn al fel verouderd maar allemaal ongeopend ( heb er 1tje open gedaan en werkt perfect ! )
( Zit in een MOBISTAR TEMPO - PAKKET maar deze simkaart werkt nie meer. Heb het getest )
Het gaat hier om
Motorola m3588 ( GSM 900/1800MHZ )
Fotos ( van het geopend exemplaar ) :
http://users.pandora.be/singhm/gsm/
Ideaal als vervangtoestel of voor de kleine ?
Doe gerust een bodje en ik zie wel waar we komen. Verzenden is mogelijk mits toeleg en afhalen is mogelijk te Destelbergen(Gent), Sinaai(Sint-Niklaas)
Mvg,
Singh Michiel
( AUB geen offtopic reacties dat dit een oud model is want daar ben ik me van bewust
)
bij verbouwingen in het benzinestation van mijn ouders is een lot 'nieuwe' gsms teruggevonden. Deze zijn al fel verouderd maar allemaal ongeopend ( heb er 1tje open gedaan en werkt perfect ! )
( Zit in een MOBISTAR TEMPO - PAKKET maar deze simkaart werkt nie meer. Heb het getest )
Het gaat hier om
Motorola m3588 ( GSM 900/1800MHZ )
Fotos ( van het geopend exemplaar ) :
http://users.pandora.be/singhm/gsm/
Ideaal als vervangtoestel of voor de kleine ?
Doe gerust een bodje en ik zie wel waar we komen. Verzenden is mogelijk mits toeleg en afhalen is mogelijk te Destelbergen(Gent), Sinaai(Sint-Niklaas)
Mvg,
Singh Michiel
( AUB geen offtopic reacties dat dit een oud model is want daar ben ik me van bewust
)