Archief - [TK] losse dvd's en boxen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moeder_theresa

Legacy Member
De leeuw van vlaanderen + Airwolf Seizoen 1 + THX1138 10€ afgehaald.

Grtz

moeder_theresa

Legacy Member
Dat is toch niet onder het minimum?
Je zegt 12€ incl. minimum, dat is toch minder dat mijn bod van 10€ excl.?

Grtz

Arades

Legacy Member
Ja lol 12€ excl moet dat zijn :) Maar omdat je het komt afhalen zei ik 12€ incl voor u

Bhoda

Legacy Member
11. The great escape
29. THX 1138 DC versie
30. American Pie
44. James Bond The Living Daylights Ultimate edition
45. James Bond Licence to Kill Ultimate edition
47. James Bond Thunderball Ultimate Edition
61. A bridge to far
68. The Goonies

8x €3 = 24 excl.

Arades

Legacy Member
Bhoda zei:
11. The great escape
29. THX 1138 DC versie
30. American Pie
44. James Bond The Living Daylights Ultimate edition
45. James Bond Licence to Kill Ultimate edition
47. James Bond Thunderball Ultimate Edition
61. A bridge to far
68. The Goonies

8x €3 = 24 excl.

moeder_theresa was u voor op THX1138, als hij em niet wil is hij voor u. The Goonies is al reeds verkocht. Had mijn lijstje vergeten up to daten. Als u de rest nog wil reserveer ik ze voor u. Verzendkosten zijn 6€

moeder_theresa

Legacy Member
Hey,

12€ is goed voor mij, stuur maar een pm met je gegevens en eventueel een tijdstip dat je thuis bent (of gsm nummer, dan sms ik even).
Ik vermoed dat je ook van Tessenderlo bent.

Grtz

David

Bhoda

Legacy Member
Phille023 zei:
moeder_theresa was u voor op THX1138, als hij em niet wil is hij voor u. The Goonies is al reeds verkocht. Had mijn lijstje vergeten up to daten. Als u de rest nog wil reserveer ik ze voor u. Verzendkosten zijn 6€

Goonies verkocht, OK, maar voor THX 1138 heb ik de meeneem als eerste geboden. Moeder Theresa heeft eerst een bod gedaan onder het minimum/meeneem en je stelde duidelijk dat boden onder het minimum genegeerd zullen worden?

Arades

Legacy Member
Ja maar het betreft vooral een misverstand tussen ons met de incl/excl en afhaal heeft voorrang voor mij. Sorry maar je bent gewoon net te laat voor THX1138.

Bhoda

Legacy Member
Het is hoe je het maar bekijkt, maar zijn OK voor 12 excl. kwam pas na mijn bod! Ervoor is het enkel een discussie over de prijs waarbij jij zegt 12 excl., maar hij niet bevestigt.
Afhaal heeft voorrang, maar ik koop een heel pakketje, dus mag dat het verschil niet maken.

11. The great escape
30. American Pie
44. James Bond The Living Daylights Ultimate edition
45. James Bond Licence to Kill Ultimate edition
47. James Bond Thunderball Ultimate Edition
61. A bridge to far

18 excl.

Arades

Legacy Member
Bhoda zei:
Het is hoe je het maar bekijkt, maar zijn OK voor 12 excl. kwam pas na mijn bod! Ervoor is het enkel een discussie over de prijs waarbij jij zegt 12 excl., maar hij niet bevestigt.
Afhaal heeft voorrang, maar ik koop een heel pakketje, dus mag dat het verschil niet maken.

11. The great escape
30. American Pie
44. James Bond The Living Daylights Ultimate edition
45. James Bond Licence to Kill Ultimate edition
47. James Bond Thunderball Ultimate Edition
61. A bridge to far

18 excl.

Ik noteer deze voor u en ik ga u een pm sturen voor de afhandeling.

kristofb zei:
Welke 'Commando' is het eigenlijk?

Met Arnold Schwarzenegger uit 1985. Geen special edition ofzo.

kristofb

Legacy Member
Ah ok, nevermind dan :)
Ik ben al enige jaren op zoek naar een film die ook commando noemt (of iets in die trend), maar dus niet met Arnie is...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan