ptah
Legacy Member
Ik verkoop een LG GW 300 in het zwart/zilver voor 85 euro.
Verzending niet inbegrepen.
Dit toestel is aangekocht geweest op 20 januari.
Het toestel is in perfecte staat (altijd in beschermzakje gestoken) en er is nog GEEN cashback op aangevraagd van 10 euro.
Als je een papiertje download, invuld en opstuurd krijg je 10 euro terug.
Je krijgt ook nog een beschermzakje tw van 13 euro erbij.
Verzending gebeurt op kosten van de gebruiker. 5,70 euro. (taxipost)
Foto's neem ik niet aangezien het toestel in perfecte staat is.
Afhalen kan in de regio Klein-brabant.
Verzending niet inbegrepen.
Dit toestel is aangekocht geweest op 20 januari.
Het toestel is in perfecte staat (altijd in beschermzakje gestoken) en er is nog GEEN cashback op aangevraagd van 10 euro.
Als je een papiertje download, invuld en opstuurd krijg je 10 euro terug.
Je krijgt ook nog een beschermzakje tw van 13 euro erbij.
Verzending gebeurt op kosten van de gebruiker. 5,70 euro. (taxipost)
Foto's neem ik niet aangezien het toestel in perfecte staat is.
Afhalen kan in de regio Klein-brabant.