Archief - tk LG cookie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
te koop dus, de KP 501 srie van mobistar

alles zit nog in doos behalve het vier gig micro sd kaartje, is nog pas binnen geweest omdat het oplader ingangtje los zat.
verder paar gebruikers defaultjes, paar krassen op achterkant en pennetje niet echt storend. scherm is nog goed alleen zie je paar vettige vingers en ook hier weer kan je zien dat het gebruikt is. werkt nog perfect, staat zelfs mobistar messenger op voor de geinterreseerden.

Doe dit weg omdat ik nieuwe gsm koop

http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00663.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00664.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00665.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00666.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00667.jpg

Avenger 2.0

Legacy Member
Welke kleur is het (zwart/zilver/roze)? Heb je eventueel foto's? Locatie? Richtprijs?

sharpshot

Legacy Member
het is de kp 501, dus met andere belknoppen in het zwart.
Foto's komen er, locatie: Wevelgem, West-Vlaanderen, kan ook verstuurd worden met gedeelde verzendkosten (50/50).
Richtprijs: doe een bod, zit overigens nog garantie op ;) is nog geen jaar oud en gekocht in mobistar winkel

edit: foto's in eerste reactie!

sharpshot

Legacy Member
jawel, maar ik hoop gwn op beter bod van Yeppe of Avenger :p

Avenger 2.0

Legacy Member
Ik ga in elk geval niet overbieden. Het max wat ik wou geven is wat Duc1n0 geboden heeft.

Duc1n0

Legacy Member
Afsluiting duurt te lang voor mij. Heb op 3 december geboden als ik dan nog eens moet wachten tot 12 december, dan ist weekend dus dat zou de betaling en verzending ook vertragen. Ik heb inmiddels hier op het forum ook een ander toestel gevonden. Had de gsm tenlaatste deze week nodig. Waarschijnlijk kan Avenger2.0 mijn bod van €50 excl wel overnemen.
Ik hoop dat ik op uw begrip kan rekenen en je mijn punten kan begrijpen. :)

sharpshot

Legacy Member
dus als ik nu afsluit wil je hem ook niet meer? want aangezien de twee met interesse nu afhaken en blijkbaar jullie de enige met interesse zijn wil ik hem nu ook wel wegdoen

Avenger 2.0

Legacy Member
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Op moment is er namelijk cashback actie op LG cookie.

Duc1n0

Legacy Member
Pff moeilijke situatie. Ik heb je reactie ook maar pas vandaag gelezen dat je vrijdag zou afsluiten. Ik had eerlijk gezegd bij deze thread niet meer stil gestaan omdat mijn bod er dus al van de derde stond. Heb dan de 6de of de 7de hier op het forum een ander toestel gevonden. Dus liefst vanal zou ik mij inderdaad volledig willen terug trekken zonder "gevolgen".

Duc.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan