Archief - [TK] ipod(s)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hystrix

Legacy Member
Ik verkoop volgende items, elk apart.
Indien ik er nog een goede prijs voor krijg.

-Ipod video 30GB wit (1)=>50€excl
Door een barst werkt het scherm niet meer. Werkt voor de rest nog perfect en kan ook nog als externe HD gebruikt worden. Is nog zo goed als nieuw.

-Ipod video 30 GB wit (2)=>100€excl
Werkt nog perfect, enkel een slecht contact met de oortjes. Meestal hoor je enkel langs de linker kant. Is iets ouder dan een jaar.

-Ipod shuffle, zilver (3)=>45€ excl
Ongeveer 2 maanden oud. Werkt perfect.

-Zwart opberghoesje, standaard.=>1€excl

-Usb power adapter + usb kabel=>15€excl

-Usb kabel=>5€excl

SoliD

Legacy Member
Kan ik hem hiermee opladen (via de laptop), en songs eropzetten? (met de usb kabel)
Zoja, bod voor Ipod (1) in doos + usb kabel + opberghoesje: 65€ incl verzending (aangetekend taxipost D+1)

Gelieve snel af te handelen, ik heb hem redelijk rap nodig.

mvg

schep

Legacy Member
is 100 min prijs voor 2de iPod? als je die laat maken ben je ong even veel kwijt als een nieuwe

Spectre

Legacy Member
wel, een vriend heeft door water in zijn ipod perfect hetzelfde aan de hand.
Oortjes spelen enkel langs de linkse kant. Maar door zo'n apple remote/radio die je langs onder in de ipod steekt (niet via oortjes ingang) werkt het wel. Dit komt door roest bovenaan het contact ;)

kost rond de 35 euro voor zo'n remote/radio ding :)
laten maken was 285 euro ofzoiets :s

bertpriem

Legacy Member
Geachte,

wat is uw minimumprijs voor ipod 1 ? Is het mogelijk om deze af te halen ?

groetjes

hystrix

Legacy Member
schep zei:
is 100 min prijs voor 2de iPod? als je die laat maken ben je ong even veel kwijt als een nieuwe

Als je hem laat maken incl verzendingskosten die je moet betalen is het veel veel meer. En nee dat is niet de minimumprijs, doe maar gewoon een bod.

hystrix

Legacy Member
Ipod (1), usb kabel en het hoesje zijn verkocht aan solid!

Op alle andere onderdelen kan nog een bod gedaan worden.

nOOb 001

Legacy Member
die shuffle, das toch de 1gb versie he
alles er nog bij, doosje enzo?
wrs is dit bod te laag, negeer het dan maar gewoon maar toch 20 euro, afgehaald in Mechelen

hystrix

Legacy Member
nOOb 001 zei:
die shuffle, das toch de 1gb versie he
alles er nog bij, doosje enzo?
wrs is dit bod te laag, negeer het dan maar gewoon maar toch 20 euro, afgehaald in Mechelen


JA dat is die versie en dat vind ik toch wel iets :doh: te weinig.

DUSTLESS_0

Legacy Member
40 euro voor de shuffle. Enkel als de oplader/ dock erbij zit?.

hystrix

Legacy Member
De ipod shuffle is verkocht aan dustless.

Er is enkel nog:
-Ipod (1)
-Usb Power Adapter

Doe maar een bod.

schep

Legacy Member
welke iPod is er nu nog? die met de barst in het scherm of die met het slechte contact?

hystrix

Legacy Member
Ipod (2), de ipod met het slechte contact. Enkel geluid langs de linkse kant, werkt wel volledig met dat radio dingske(zit er niet bij).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan