Lon$daLe
Legacy Member
dus te koop , een ipod nano 3th generation 4gb Silver version
is 9 dagen geleden aangekocht voor bus/trein gebruik maar nu mn cursus gedaan is is em overbodig eigenlijk
ipod heeft geen krassen ( ook nie op de metalen achterzijde ) en komt dus met oortjes , pc kabel
kasticket is ergens zoek maar zoals iedereen wel weet doet apple alles via serienummers en die staat op de achterzijde vd ipod , en sinds em pas 9 dagen oud is is er dus garantie ten over
kan eventueel geleverd worden met cx300 oortjes ( witte ) ook nieuw tegen lichte meerprijs
min prijs is 80 € , en meeneem is 100 € excl.
indien je interesse hebt in de oortjes ( cx300 wit dus ) doe maar een bod met prijs INCL oortjes en ik zie wel
afhalen kan in st-truiden , genk , hasselt of ergens close daar rond , verzenden kan ook in een postpac op kosten en risico vd koper
ik ben me ervan bewust dat er een 8gb wordt verkocht op dit eigenste forum voor 80/100 € , maar nieuwprijs van de 4gb wat ik slechts 9 dage gelede heb betaald is 149 € en in totaal is em miss maar 2.5 uur gebruikt en ik laat nu al 49 € vallen op 9dagen + ik heb geen krassen erop
Ipod is ook nog niet geregistreerd via Itunes ( als je hem verbind kun je registeren met je adres en serienummer maar ik heb altijd "later registeren" gepakt )
is 9 dagen geleden aangekocht voor bus/trein gebruik maar nu mn cursus gedaan is is em overbodig eigenlijk
ipod heeft geen krassen ( ook nie op de metalen achterzijde ) en komt dus met oortjes , pc kabel
kasticket is ergens zoek maar zoals iedereen wel weet doet apple alles via serienummers en die staat op de achterzijde vd ipod , en sinds em pas 9 dagen oud is is er dus garantie ten over
kan eventueel geleverd worden met cx300 oortjes ( witte ) ook nieuw tegen lichte meerprijs
min prijs is 80 € , en meeneem is 100 € excl.
indien je interesse hebt in de oortjes ( cx300 wit dus ) doe maar een bod met prijs INCL oortjes en ik zie wel
afhalen kan in st-truiden , genk , hasselt of ergens close daar rond , verzenden kan ook in een postpac op kosten en risico vd koper
ik ben me ervan bewust dat er een 8gb wordt verkocht op dit eigenste forum voor 80/100 € , maar nieuwprijs van de 4gb wat ik slechts 9 dage gelede heb betaald is 149 € en in totaal is em miss maar 2.5 uur gebruikt en ik laat nu al 49 € vallen op 9dagen + ik heb geen krassen erop
Ipod is ook nog niet geregistreerd via Itunes ( als je hem verbind kun je registeren met je adres en serienummer maar ik heb altijd "later registeren" gepakt )

)