Archief - TK: Ipod nano 3G

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maximmichel

Legacy Member
Het gaat hier dus om dit model:
http://www.geek.com/wp-content/uploads/2007/12/apple_ipod_nano_3g_01.jpg

Enorm handig om in je zak te steken want is niet zo lang als die andere ipods.
Het gaat om de 8gig-versie.
Achterkant kent wat gebruikssporen maar deze zijn onvermijdelijk.
Op voorkant zit één onzichtbaar kasje, zie je enkel als je er 1cm van kijkt, en enkel als hij uit staat.
Kabel krijg je er uiteraard ook bij.

Dit zijn de foto's:
http://img176.imageshack.us/i/imag0004b.jpg/
http://img27.imageshack.us/i/imag0003hz.jpg/
http://img716.imageshack.us/i/imag0006n.jpg/
http://img411.imageshack.us/i/imag0005v.jpg/
(Op de foto zie je het batterijtje, heb met dat kleine stukje een uur geluisterd)

Ik zou er toch nog 50euro voor willen.

Kan ook ruilen tegen Ipod Touch 3G (8gig) + 80euro opleg indien in goede staat.

maximmichel

Legacy Member
Is nog dik in orde! Hangt er vanaf of je gewoon laat spelen of niet.
Ik selecteer bijna constant liedjes en toch gaat hij toch wel lang genoeg mee!

patattekop

Legacy Member
doos aanwezig?
oortjes in goede staat? want apple oortjes gaan zeer rap kraken of kapot

indien oortjes goede staat

bod van 40 euro

maximmichel

Legacy Member
Geen apple-oortjes meer, die waren idd na twee weken stuk. Nu bose-oortjes van 50 euro die ik wel liever bijhoud.
Doosje heb ik nog ja.

Kan verzonden worden ook, zal 5 euro zijn, maar indien goed bod reken ik 2 euro aan.
Indien aangetekend toch wel 5euro. Maar kan nog besproken worden;)

guidomarree

Legacy Member
43 excl als je me eerst kan vertellen of er nog garantie op zit en waarom je hem wegdoet
+ of je weet hoeveel ong. nieuwe oortjes kosten

maximmichel

Legacy Member
Waarom ik hem wegdoe, omdat ik een ipod touch heb besteld:p
Kheb de ipod nu een kleine twee jaar denk ik, dus lang garantie zit er zowizo niet meer op..
Maar hij werkt nog perfect en is nu niet echt veel aan dat kapot kan gaan denk ik zo.
Oortjes hangt af van het merk hé. Je hebt er van 5euro...10euro...25(apple-oortjes) tot 50 euro voor héél goede kwaliteit. Dus dat beslis je zelf dan.
Zal vijf euro zijn voor verzending. Is dit oké?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan