HoAxKe
Legacy Member
Na enige tijd in onbruik te zijn geweest heb ik beslist mijn iPod te verkopen.
Het gaat hier over een witte iPod Nano, met 1Gb geheugen. Bijgeleverd zijn in-ear headphones, een tussenstukje voor op een dock, een USB-kabel en de software CD(voor zover deze niet verouderd is
).
Bieden start bij 15 euro en eindigt vrijdagmiddag
Het gaat hier over een witte iPod Nano, met 1Gb geheugen. Bijgeleverd zijn in-ear headphones, een tussenstukje voor op een dock, een USB-kabel en de software CD(voor zover deze niet verouderd is
).Bieden start bij 15 euro en eindigt vrijdagmiddag

