montana13
Legacy Member
Ik heb hier een ipod liggen die ik eens gevonden heb op straat.
Het gaat om een grijze ipod met 2GB geheugen. Bovenaan de ipod, waar de "hold" knop zich bevind, is het witte plastiekje weg. de hold knop werkt wel zoals het hoort.
deze komt zonder enige toebehoren, dus geen oplader of usbkabel of oortjes, ENKEL DE IPOD!
de ipod werkt perfect, ik heb de liedjes er af gegooid en mijn eigen muziek erop gezet. Heb deze 2 weken in gebruik genomen maar aangezien ik zelf geen oplader hiervoor heb kan ik er niet echt iets mee aanvangen.
het scherm is krasvrij, op da achterkant staan de normale "gebruikskrasjes"
http://www.best-ipod-online.com/images/apple-ipod-nano-2gb-silver.jpg
bieden vanaf €5excl
Het gaat om een grijze ipod met 2GB geheugen. Bovenaan de ipod, waar de "hold" knop zich bevind, is het witte plastiekje weg. de hold knop werkt wel zoals het hoort.
deze komt zonder enige toebehoren, dus geen oplader of usbkabel of oortjes, ENKEL DE IPOD!
de ipod werkt perfect, ik heb de liedjes er af gegooid en mijn eigen muziek erop gezet. Heb deze 2 weken in gebruik genomen maar aangezien ik zelf geen oplader hiervoor heb kan ik er niet echt iets mee aanvangen.
het scherm is krasvrij, op da achterkant staan de normale "gebruikskrasjes"
http://www.best-ipod-online.com/images/apple-ipod-nano-2gb-silver.jpg
bieden vanaf €5excl
ik heb trouwens een mp3speler met een groter geheugen dus ik gebruik hem toch niet.
