Archief - [TK] iPhone 8gig gebroken scherm, unlocked 1.1.2 ipsf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jerre555

Legacy Member
Hallo iedereen

ik bied hier een 8gig iphone aan met een barst in het glas van het scherm, voor de rest werkt hij nog perfect, met itunes etcetera. Hij is geunlocked met iphonesimfree, gejailbreaked en geactiveerd.
Hij bezit enkele minieme gebruiksporen op de achterkant.

Foto's: http://users.telenet.be/dj-oxid/iphone

In amerika zijn ze bereid er tot 250 dollar voor te geven, nu ik moet niet evenveel hebben, doe en bod en ik zie wel...

Het is enkel het glas van het scherm die gebroken is, al de rest werkt perfect, inclusief alle originele accesoires en doos.

Contact: [email protected]

EDIT:
-na wat ebay zoeken vind ik dat meeste iphones in deze staat (en zelf slechter) verkocht worden tegen 300 dollar (soms zelfs 350 voor de gestoorden).

-na wat googlen heb ik enkele sites gevonden waar je een nieuw scherm kunt kopen van 119 dollar tot het hele assembly aan 199 dollar:
http://www.rapidrepair.com/shop/4120-iphone-lcd-screen-repair.html
http://www.ifixit.com (daar heb je meer, een hele assembly)
http://www.gethightech.com/Merchant...ROD&Product_Code=IP-2085&Category_Code=IPHONE
=> als je een goeie DIY persoon bent dan kun je een iphone kopen aan een goeie prijs.

Groeten
Jeremy

MonkeyPenis

Legacy Member
zijn de iphones in de vs in nieuwstaat al niet voor 250€ verkrijgbaar?

jabbas

Legacy Member
aan welke prijs had je gedacht en kan je hier gwoon mee bellen in belgie (via mobistar)?

Frado2005

Legacy Member
jabbas zei:
aan welke prijs had je gedacht en kan je hier gwoon mee bellen in belgie (via mobistar)?

Hij is geunlocked met iphonesimfree, gejailbreaked en geactiveerd.

ja dus;)

jerre555

Legacy Member
ja, hij kan bellen, smsen, youtube, edge, allemaal in belgië,
je kan hem updaten, restoren enzv van 1.0.2 tot 1.1.2 maar je moet hem wel telkens weer activeren en jailbreaken, unlocken niet, dat is al gebeurd met iphonesimfree
check www.iphonesimfree.com en www.1digitalphone.com, alle info over iphone vind je op de form van www.iphoneclub.nl (heb zelf een tutorial geschreven in de wiki)

Er staan enkele files op die ik zelf heb gewijzigd voor betere nummerweergave en contactpersonen.

hij is echt 100% werkend in belgië, compleet in orde, maar ja, hij viel uit mijn zak met het scherm recht op de hoek van een poot van mijn bureaustoel en nu is het glas ervan gebarsten maar het touchscreen werkt nog perfect. Ook geen grote inktvlekken ofzo enkel het glas ervan.

qua prijs had ik gedacht goed boven de 100 euro.

Ps: hier zijn enkele links waar je een nieuw scherm vandaan kunt halen:
http://www.rapidrepair.com/shop/4120-iphone-lcd-screen-repair.html
http://www.ifixit.com (daar heb je heel het assembly, niet enkel de lcd)http://www.gethightech.com/Merchant...ROD&Product_Code=IP-2085&Category_Code=IPHONE

dusja, uiteindelijk, als je goed zo'n dingen uit elkaar kunt halen, een schermke koopt van 119 tot 199 dollar, dan heb je jezelf een iphone aan een goeie prijs.

jabbas

Legacy Member
sorry ben een leek ,maar wat bedoel je telken weer activeren en jailbreaken,?

jerre555

Legacy Member
activeren en jailbreaken doet je met een programma zoals idemocracy(windows) of independence(mac).
http://code.google.com/p/idemocracy/ (gratis)
http://code.google.com/p/independence/ (ook gratis)

Gewoon knopjes drukken en stappen volgen om hem te activeren. Het is gewoon omdat we hier geen geldige AT&T abbonoment hebben dat we het niet via iTunes kunnen activeren.
Dit moet je ENKEL doen als je geupdate of gerestored hebt!!

Als je hem gewoon gebruikt werkt hij perfect en moet je dat allemaal niet doen.
hij is al geactiveerd en gejailbreaked op 1.1.2 dus je kan er naar hartelust games en andere programma's op installeren, SSH enzv. En geunlocked is hij al dus je kan er gelijk welke simkaart in steken zonder meer moeite te hoeven doen.

Groeten
Jeremy

jerre555

Legacy Member
jerre555 zei:
qua prijs had ik gedacht goed boven de 100 euro.

100 op zich vind ik nogal laag

zeker als ze in de vs er nog 300dollar (= 200 euro) voor geven.

schep

Legacy Member
op de website staat zelf:


This is one of the hardest repairs we have ever seen. You're doing this repair at your own risk

Je moet er ook nog es rekening mee houden dat als ten eerste het vervangstuk in 1 stuk hier geraakt, je dan ook nog eens er importkosten over moet betalen. Je loopt dan ook nog es het risico dat je je iPhone totaal naar de zak helpt.

Rekening houdend met mijn vorige argumentatie :) wat is dan je meeneemprijs?

mobman

Legacy Member
OFFTOPIC: imo 300usd geven in de vs? Nieuw kost em daar 400usd (+-280euro), 'k denk dat je niet mag klagen met dat bod van 100euro

ON: Had nochtans veel testfilmpjes gezien dat 't scherm tegen een redelijk stootje kon... hopelijk is em toch wat shockbestendig :)

5days and countdown en heb ook eentje in't bezit

succes met de verkoop en een free upke ;)

jerre555

Legacy Member
hallo iedereen

hij kan inderdaad tegen schokken en krassen enzv, maar als hij recht op de hoek van een ijzeren poot valt met het midden van het scherm, dan kan je er niet veel aan doen. Echt stom, ik zat gewoon op mijn bureaustoel :(

heb net op 2dehands.be een bod gekregen van 130.

meeneemprijs is 150

EDIT: www.fixsupport.nl => blijkbaar vervangen ze daar het scherm voor 189 euro.

Groeten
Jeremy

linux

Legacy Member
ik wou meeneem bieden als je ff antwoordt op deze vraag:
is het de buitenkant die gebarsten is, dus de glazen plaat van de behuizing, of daaronder de glazen plaat van het lcd zelf?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan