Shadowfox
Legacy Member
rofl, en ik die dacht dat ik de enige was die met dat gedacht rondliepSplackavellie85 zei:Geregistreerd op de dag dat deze advertentie geplaatst is, slechts 4 berichten geplaatst op het forum en niets meer van vernomen sinds hij de populairste smartphone van dit moment voor een weggeefprijs aanbood.
Ik ben al een paar dagen verkouden, maar vind hier toch een bepaald luchtje aan zittenEn mensen maar boden blijven plaatsen alsof er ook echt een 3Gs te koop is
![]()

En mensen maar boden blijven plaatsen alsof er ook echt een 3Gs te koop is