Archief - Tk iphone 3gs 32,max 3maand oud in nieuwstaat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goblin13

Legacy Member
Witte Begische 3gs 32g te koop v mn zus
geen factuur bij, apple garantie is zowieso nog.
steeds in cover gezeten en in etuike
staat folie op en ni gejailbraikt geweest dus compleet origineel
nu prijsverlaging 470€
wordt afgehaald in Deurne

Goblin13

Legacy Member
Vd zoveelste x dak da hier moet uitleggen! Ga ten eerste da gaat via apple en is veel sneller dan via winkel en garantie begint vanaf de eerste x da je hem itunes aansluit en das 2maand en beetje geleden. Na plusminus 40 iphones verkocht te hebben!
En is nog ni geregistreerd bij itunes

DonVermo

Legacy Member
Nja een ipod kan je niet binnenbrengen zonder betalingsbewijs

birds

Legacy Member
waarom kan ik dat dan niet met mijn iphone ?:) geen jaar oud, belgisch toestel.. factuur hopeloos kwijt :( ze willen hem iet aannemen, bij appel zeggen ze geen factuur = geen garantie, 3appel winkels gemaakt + een mobi center :)

Goblin13

Legacy Member
dat vindt ik raar?heb ooit is 1x binnengeleverd en aan serienr of emeinr kunnen ze zien wanneer toestel is aangesloten bij itunes en was hem 3weken kwijt ongeveer?
normaal zeker als belgische is en geen usa of aziatische doen ze ni moeilijk over, ook 1x een aziatische afgegeven hier in belgie en garantie telde ni in europa?

@cassie:
toestel verkeerd in nieuwstaat! nauwelijks iets te bespeuren en alle accesoires zijn nog ingepakt

Hekje#

Legacy Member
Normaal gezien is het via serie nr. Factuur hoeft idd niet.
Maar blijkbaar zijn ze niet overal zo :s

TIIMM

Legacy Member
DonVermo zei:
Nja een ipod kan je niet binnenbrengen zonder betalingsbewijs

Raar

Mijn ipod touch die van amerika kwam + gejailbraked was :s , vervingen ze na een weekje door een nieuw exemplaar. Met de opmerking : Let alleen beetje op met jailbraken volgende keer ;)

Goblin13

Legacy Member
Dan is het percies overal wat anders zo te horen? Bij mij ging ni met aziatische vroeger?

Psychodweep

Legacy Member
Raar hoor, de officiële Apple policy voor Iphones is dat enkel garantie wordt gegeven in het land waar je hem hebt gekocht.

Goblin13

Legacy Member
Heb juist gevraagd aan haar en ze wilt toch liever money! Sorry mr toch bedankt
btw aan alles ik vertrek op skiverlof deze nacht dus zal pas kunne antw volgende week zondag

killo 11

Legacy Member
Mijn broer heeft een toestal uit Las Vegas.
Update hier in Belgie en het toestel werd door iTunes zelf unlocked,
daarna was er iets aan het toestel en hij heeft hem gewoon binnen gedaan bij een switch shop.

Goblin13

Legacy Member
overal is percies anders?


anyway ben weekje weg zal erna wel antw

mvg Goblin
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan