Archief - [TK] Iphone 3GS 32GB Black

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phatjah

Legacy Member
Reden van verkoop : hij ligt hier maar stof te verzamelen, ik heb helemaal geen iphone nodig.

Wat krijg je?

- Iphone zelf
- Charger
- Usb Cable
- Doos/Handleiding/klein prutsding om je simkaart eruit te halen ;p

Staat?

Nagenoeg perfect, er zit 1 krasje op de achterkant en dat is het dan ook. Zie reden daarvoor hieronder !

Factuur/Aankoopdatum?

Ik vind op dit moment de factuur niet (grote kans dat die weggegooid is) maar de originele iphone was aangekocht op 26 juni 2009, de releasedate van de 3GS in België. Deze was aangekocht bij de Mobistar winkel te Mechelen.

Ik zei dus "originele iphone"... een paar maand geleden had ik een ongelukje waarbij die kapot ging. Binnengestoken bij de Mobistar winkel en na een paar weken en een beetje opleg heb ik een compleet nieuwe ontvangen maar die sindsdien amper gebruikt.

Garantie?

Bij het ingeven van de serial code op de site van Apple krijg ik het volgende : "We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced. Please check your information and re-enter your serial number. If your information is correct, you may need to contact us."

Dus geen idee daaromtrent, maar normaalgezien zou daar nog garantie op moeten zijn (standaard 2 jaar voor producten gekocht in België).


Prijs !

Eerst en vooral even opmerken dat ik al een andere gsm heb en daardoor dus ook helemaal niet ben geinteresseerd in een ruilvoorstel.

Minimumbod : 525 euro

Meeneemprijs : 600 euro

Tot wanneer?

Ik zou er liefst vandaag nog vanaf zijn :) maar ik laat het topic 24uur open, tot 01/03/2010 14h35 voor boden.


Enkel af te halen in Keerbergen.




edit : staat ook te koop op kapaza op aandringen van mijn vriendin, doch ik heb daar weinig vertrouwen in. ;p

phatjah

Legacy Member
Neen Rijder17ra, sorry.


Upje voor bed, bod van 450 (>.<) op kapaza.

phatjah

Legacy Member
Neen sorry, ik ben daar op dit moment (en zeker nog de komende week) niet. :)

phatjah

Legacy Member
Sorry Rijder17ra, het is mijn eigen schuld aangezien ik niet had gespecifieerd dat ik de tijd voor boden zou verlengen bij een last minute bod, dus ik moet me aan de regels houden.

phatjah

Legacy Member
-- CANCELLED -- kat heeft em net op de grond gebonjoured terwijl ik fotos nam, godverdomme >.<

quake3

Legacy Member
alst echt zo is, wilk em wel voor een klein bedragje overnemen ;)

phatjah

Legacy Member
Het is jammerlijkgenoeg echt zo ;p

Morgen eens gaan binnensteken en zien wat ze erover zeggen qua garantie ;D

quake3

Legacy Member
phatjah zei:
Het is jammerlijkgenoeg echt zo ;p

Morgen eens gaan binnensteken en zien wat ze erover zeggen qua garantie ;D
laten vallen is meestal dikke pech :p

Rijder17ra

Legacy Member
phatjah zei:
-- CANCELLED -- kat heeft em net op de grond gebonjoured terwijl ik fotos nam, godverdomme >.<

:sad:
Nu heeft er niemand iets aan...

Enfin, Good Luck ermee!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan