Them@trix
Legacy Member
Them@trix verkoopt nog eens iets...
en wat voor iets!
iPhone 3G 8GB Zwart
In belgië gekocht op de Mobistar online shop (23/04/2009)
1 jaar garantie (garantiebewijs aanwezig)
Heeft altijd in een case gezeten en het scherm is ten alle tijden beschermd geweest door een screenprotector.
Waarom verkoop ik mijn iPhone?
Ik ga weer retro met een Motorola GSM, de toeters en bellen zijn voor mij niet meer nodig.
DUS:
Geen krassen te zien, alleen wat wrijvingspuntjes op de achterkant veroorzaakt door de case.
Als je de iPhone bekijkt zou je zeggen dat het een nieuwe is!
Foto's:
http://users.telenet.be/quantrias/iphone1.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone2.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone3.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone4.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone5.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone6.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone7.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone8.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone9.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone10.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone11.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone12.JPG
PRIJS:
Vaste prijs => 300€
In mijn ogen een koopje voor een heel goed verzorgde iPhone 3G die 9 maanden oud is!
Extra:
De iPhone werkt dus perfect, ik heb persoonlijk de iPhone volledig gewist zodat hij klaar is voor de volgende gebruiker.
Dus eerst zal de gebruiker zijn SIM kaart in de iPhone moeten steken en dan verbinden met iTunes! Dan pas kan hij of zij de iPhone gebruiken!
Greetz
One little thing: Voor mensen in Oost-Vlaanderen, indien de afstand te doen valt wil ik altijd komen leveren.
en wat voor iets!
iPhone 3G 8GB Zwart
In belgië gekocht op de Mobistar online shop (23/04/2009)
1 jaar garantie (garantiebewijs aanwezig)
Heeft altijd in een case gezeten en het scherm is ten alle tijden beschermd geweest door een screenprotector.
Waarom verkoop ik mijn iPhone?
Ik ga weer retro met een Motorola GSM, de toeters en bellen zijn voor mij niet meer nodig.
DUS:
Geen krassen te zien, alleen wat wrijvingspuntjes op de achterkant veroorzaakt door de case.
Als je de iPhone bekijkt zou je zeggen dat het een nieuwe is!
Foto's:
http://users.telenet.be/quantrias/iphone1.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone2.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone3.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone4.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone5.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone6.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone7.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone8.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone9.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone10.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone11.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone12.JPG
PRIJS:
Vaste prijs => 300€
In mijn ogen een koopje voor een heel goed verzorgde iPhone 3G die 9 maanden oud is!
Extra:
De iPhone werkt dus perfect, ik heb persoonlijk de iPhone volledig gewist zodat hij klaar is voor de volgende gebruiker.
Dus eerst zal de gebruiker zijn SIM kaart in de iPhone moeten steken en dan verbinden met iTunes! Dan pas kan hij of zij de iPhone gebruiken!
Greetz
One little thing: Voor mensen in Oost-Vlaanderen, indien de afstand te doen valt wil ik altijd komen leveren.
! ik zal een pm sturen.