Archief - [TK] iPhone 3G 8GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Them@trix

Legacy Member
Them@trix verkoopt nog eens iets...
en wat voor iets!

iPhone 3G 8GB Zwart
In belgië gekocht op de Mobistar online shop (23/04/2009)
1 jaar garantie (garantiebewijs aanwezig)

Heeft altijd in een case gezeten en het scherm is ten alle tijden beschermd geweest door een screenprotector.

Waarom verkoop ik mijn iPhone?
Ik ga weer retro met een Motorola GSM, de toeters en bellen zijn voor mij niet meer nodig.

DUS:
Geen krassen te zien, alleen wat wrijvingspuntjes op de achterkant veroorzaakt door de case.
Als je de iPhone bekijkt zou je zeggen dat het een nieuwe is!

Foto's:

http://users.telenet.be/quantrias/iphone1.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone2.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone3.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone4.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone5.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone6.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone7.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone8.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone9.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone10.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone11.JPG
http://users.telenet.be/quantrias/iphone12.JPG

PRIJS:

Vaste prijs => 300€
In mijn ogen een koopje voor een heel goed verzorgde iPhone 3G die 9 maanden oud is!

Extra:
De iPhone werkt dus perfect, ik heb persoonlijk de iPhone volledig gewist zodat hij klaar is voor de volgende gebruiker.

Dus eerst zal de gebruiker zijn SIM kaart in de iPhone moeten steken en dan verbinden met iTunes! Dan pas kan hij of zij de iPhone gebruiken!

Greetz

One little thing: Voor mensen in Oost-Vlaanderen, indien de afstand te doen valt wil ik altijd komen leveren.

washikiki

Legacy Member
op het beeldscherm, waar het apple-logo verschijnt lijkt een kras te zijn ?

Them@trix

Legacy Member
washikiki zei:
op het beeldscherm, waar het apple-logo verschijnt lijkt een kras te zijn ?

Neen, is geen kras, het zijn mijn slechte fotograaf kwaliteiten, het is een licht weerkaatsing van mijn halloweenspots.
Zeker geen kras, heb iPhone gekocht, direct screen protector erop en nu pas de screenprotector eraf gedaan.

En op het apple logo is inderdaad gelijk een kras te zien, maar dit is het design van het logo zelf, alleen komt het een beetje slecht uit op de foto.

Alleszins bedankt voor de opmerking! :niceone:

washikiki

Legacy Member
Kweet dat het onder je prijs is maar voor 250 euro kan ik er morgen achter komen

rafvg

Legacy Member
ik wil wel een bodje doen van 300euro indien we morgen ergens tussen evergem en nijlen kunnen afspreken?

Them@trix

Legacy Member
rafvg zei:
ik wil wel een bodje doen van 300euro indien we morgen ergens tussen evergem en nijlen kunnen afspreken?

Eventjes opgezocht hoe ver het is... het valt nog redelijk mee, 3 kwartier en ik ben in Nijlen (West-Vlaanderen). Ik wil altijd komen leveren, maar dan liefst in de voormiddag als dat kan.

Indien akkoord en met dat bodje van 300€ is de iPhone van u!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan