Archief - TK: iPhone 3G 8GB NIEUWSTAAT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ldj

Legacy Member
Apple iPhone 3G 8GB ZWART 2mnd oud

iPhone 3G 8GB

Zwart

NL-toestel (T-Mobile Maastricht)

Unlocked op 3.1.2 + Jailbreak

Toestel is 2 maanden oud

Kassabon T-Mobile met DATUM: 28/09/2009

Al de accessoires zijn aanwezig (doos, doekje, handleiding) -exclusief de oortjes (kwijtgespeeld)-

Scherm is volledig krasvrij

Achterkant heeft lichte gebruikerssporen

Mag getest / bekeken worden regio Genk

Verzending via De Post gaat (TaxiPost Secur, 8€ dacht ik)

Meeneemprijs: 365 euro

Minimumprijs: 330 euro


Fotos @

http://i49.tinypic.com/23h6692.jpg
http://i47.tinypic.com/5upemx.jpg
http://i45.tinypic.com/2j4vqmc.jpg
http://i45.tinypic.com/1zxphn6.jpg

Splackavellie85

Legacy Member
Sinds wanneer koop je iPhones in de winkel met 'lichte gebruikerssporen'? NIEUWSTAAT is dus een beetje misleidend.

EclipseDriver

Legacy Member
260€ vandaag nog afgehaald.
Ook van Genk dus...:)

ldj

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Sinds wanneer koop je iPhones in de winkel met 'lichte gebruikerssporen'? NIEUWSTAAT is dus een beetje misleidend.

heb me vergist van titel mister kritiek (met dubbelklikke komen er hier allerlei titels en vermits gsm ook op kapaza etc staat kwam deze titel er ook) niet voor niks staat in de post in andere titel :)

EclipseDriver zei:
260€ vandaag nog afgehaald.
Ook van Genk dus...:)

genegeerd.

ldj

Legacy Member
BlackBerry, had al een 2G en nu een 3G en ik wissel nogal graag van gsm :)

ldj

Legacy Member
al 5 biedingen van 300 euro excl.
1 bod van 320 excl
1 bod van 325 excl

-> 350 euro excl snelle afhandeling :)

EclipseDriver

Legacy Member
Ok geen probleem ;)
Ik kan hem eventueel btw loos kopen drm dat mijn max bod 300€ is ;)
Succes met de verkoop kerel! ;)

ldj

Legacy Member
Ik denk wel dat 350 een iets of wat juiste prijs is hoor.. indien niet mag men hier altijd bewijzen voorleggen en dan verlaag ik mijn prijs wel iets of wat.. niet iedereen kan een iPhone btw loos kopen ook drm..


> 340 euro snelle afhandeling

ldj

Legacy Member
sorry genegeerd, voor de rest: 320 euro, andere biedingen hebben geen zin meer :)

ldj

Legacy Member
Nice try voor 10€ meer heb je hem.. Afgehaald wanneer jij wilt!

ldj

Legacy Member
heb afspraak vandaag voor 14u .. voor 320 excl. Als deal niet doorgaat laat ik hier iets weten

> voorlopig nog niks gehoord, wie hem voor 16u kan komen halen voor 320 excl..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan