Archief - [TK] iPhone 3G 16GB wit met firmware probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Splackavellie85

Legacy Member
Ik verkoop mijn 16GB iPhone. De iPhone is in zéér goede staat. Op de voorkant zit een mirror screen protector, en ook de achterkant is 100% krasvrij (zie eigen foto's!)

De iPhone is compleet in doos met lader, USB-kabel, poetsdoekje etc. Alleen de oortjes zitten er niet meer bij. De iPhone is officiëel simlockvrij, dus geen problemen met updates/herstellen, de iPhone zal altijd simlockvrij blijven!


Enige probleem: de iPhone geeft de volgende foutmelding:

Restore Needed
Iphone cannot make or receive calls.
Restore from iTunes


Ik ben verder niet zo handig met iPhones en iTunes, dus ik kom er niet uit.De iPhone is verder in perfecte staat, maar ik krijg hem dus niet hersteld in iTunes. Absoluut GEEN krassen!

kopie aankoopfactuur is aanwezig!

Minimum: laten we beginnen met 200 euro.

jastas

Legacy Member
Is toch gewoon aansluiten op pc, itunes openen en "restore" kiezen?

Splackavellie85

Legacy Member
dat dacht ik dus ook, maar dat lukte niet. Toen kreeg ik eerst de melding dat de iPhone succesvol was hersteld naar fabrieksinstellingen, en daarna dat de iPhone niet geactiveerd kon worden omdat de simkaart er niet in zat (terwijl er wel een sim in zit)

attilax2000

Legacy Member
Ik veronderstel dat er geen garantie meer op is ? Anders ging je hem toch zelf laten inruilen ?

Splackavellie85

Legacy Member
Volgens degene van wie ik hem gekocht heb, is hij nog een maand onder garantie. Ik heb twee dagen geleden op dit forum een iPhone 3GS gekocht omdat ik deze al verkocht had voor het probleem optrad, dus nu zit ik serieus zonder cash. Ik hoop er dus nog in ieder geval wat voor te krijgen.

tknomel

Legacy Member
ik snap het niet, je hebt deze al verkocht voor het probleem optrad? maar je hebt hem nog in het bezit? heeft de vorige koper dan afgehaakt aangezien er problemen mee zijn?

attilax2000

Legacy Member
het lijkt mij idd logisch dat hij de iphone verkocht zonder problemen , en dat de koper dus afgehaakt heeft wanneer de problemen opdoken .

attilax2000

Legacy Member
Maar als er nog garanti op zit snap ik niet waarom je die niet probeert om te ruilen :)

Splackavellie85

Legacy Member
kopie van aankoopfactuur is aanwezig ja. Nederlands toestel, simlockvrij gemaakt door T-mobile (officiëel).

tknomel

Legacy Member
maar omruilen is dus mogelijk bij T-Mobile in NL, maar dan zit je weer met een gesimlockte ipone :)

Splackavellie85

Legacy Member
Via kapaza. Een deal is een deal, dus ik ben niet zo oneerlijk deze terug te draaien.

Splackavellie85

Legacy Member
En u had niet eens gereageerd, dus u had vast geen interesse meer te bieden dan 250 euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan