chosen1
Legacy Member
Ik verkoop mijn 1,5 jaar oude iPhone 3G 16GB White.
Waarom?
Omdat ik voor Android apps wil ontwikkelen en een Android gsm ga kopen.
Wat zit er bij?
Alles wat er origineel bij zat, zit er nog bij:
- iPhone zelf (duh)
- Oortjes (rubber rond oortjes is wel weg en robber rond aansluiting zit los maar werkt nog perfect)
- Stekker
- Kabel
- Doekje
- Doos
- Simslot-duwer
- Beperkte handleiding
- ...
Over de telefoon zelf:
De iPhone ziet er nog héél goed uit.
Scherm is nog perfect (als student voor 615€ gekocht met zuurverdiend geld dus altijd alleen in mijn broekzak gestoken, ...)
Scherm heeft dus geen enkel krasje.
Achterkant heeft zeer weinig gebruikssporen.
Klein scheurtje aan de headphonejack maar niets dat ooit gaat afbreken.
Silent-knop hangt er nog aan in tegenstelling tot bij andere verkopers. (Weer een teken van hoe goed ik hem heb verzorgd
)
...
De prijs:
Ik heb hem nieuw €615 betaald en zou er dus nog rond de €350 voor willen krijgen.
Minimum prijs is €325
Meneemprijs is €375
Als iemand de meeneemprijs biedt dan jailbreak ik hem nog en zet ik er Installous op indien gewenst.
Laat ons zeggen dat ik over een week afsluit als er tegen dan wat animo is geweest, anders zal deze thread 2 weken max. open blijven.
Ik behoud me het recht om van de verkoop af te zien als de prijs mij niet bevalt.
Foto's zal ik online zetten indien gewenst.
Afhalen kan in het weekend in Mol en door de week in Leuven.
Happy bidding,
Chosen1
Waarom?
Omdat ik voor Android apps wil ontwikkelen en een Android gsm ga kopen.
Wat zit er bij?
Alles wat er origineel bij zat, zit er nog bij:
- iPhone zelf (duh)
- Oortjes (rubber rond oortjes is wel weg en robber rond aansluiting zit los maar werkt nog perfect)
- Stekker
- Kabel
- Doekje
- Doos
- Simslot-duwer
- Beperkte handleiding
- ...
Over de telefoon zelf:
De iPhone ziet er nog héél goed uit.
Scherm is nog perfect (als student voor 615€ gekocht met zuurverdiend geld dus altijd alleen in mijn broekzak gestoken, ...)
Scherm heeft dus geen enkel krasje.
Achterkant heeft zeer weinig gebruikssporen.
Klein scheurtje aan de headphonejack maar niets dat ooit gaat afbreken.
Silent-knop hangt er nog aan in tegenstelling tot bij andere verkopers. (Weer een teken van hoe goed ik hem heb verzorgd
)...
De prijs:
Ik heb hem nieuw €615 betaald en zou er dus nog rond de €350 voor willen krijgen.
Minimum prijs is €325
Meneemprijs is €375
Als iemand de meeneemprijs biedt dan jailbreak ik hem nog en zet ik er Installous op indien gewenst.
Laat ons zeggen dat ik over een week afsluit als er tegen dan wat animo is geweest, anders zal deze thread 2 weken max. open blijven.
Ik behoud me het recht om van de verkoop af te zien als de prijs mij niet bevalt.
Foto's zal ik online zetten indien gewenst.
Afhalen kan in het weekend in Mol en door de week in Leuven.
Happy bidding,
Chosen1

