Archief - [TK] iPhone 3G 16GB White

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen1

Legacy Member
Ik verkoop mijn 1,5 jaar oude iPhone 3G 16GB White.
Waarom?
Omdat ik voor Android apps wil ontwikkelen en een Android gsm ga kopen.

Wat zit er bij?
Alles wat er origineel bij zat, zit er nog bij:
- iPhone zelf (duh)
- Oortjes (rubber rond oortjes is wel weg en robber rond aansluiting zit los maar werkt nog perfect)
- Stekker
- Kabel
- Doekje
- Doos
- Simslot-duwer
- Beperkte handleiding
- ...

Over de telefoon zelf:
De iPhone ziet er nog héél goed uit.
Scherm is nog perfect (als student voor 615€ gekocht met zuurverdiend geld dus altijd alleen in mijn broekzak gestoken, ...)
Scherm heeft dus geen enkel krasje.
Achterkant heeft zeer weinig gebruikssporen.
Klein scheurtje aan de headphonejack maar niets dat ooit gaat afbreken.
Silent-knop hangt er nog aan in tegenstelling tot bij andere verkopers. (Weer een teken van hoe goed ik hem heb verzorgd :p)
...
De prijs:
Ik heb hem nieuw €615 betaald en zou er dus nog rond de €350 voor willen krijgen.
Minimum prijs is €325
Meneemprijs is €375

Als iemand de meeneemprijs biedt dan jailbreak ik hem nog en zet ik er Installous op indien gewenst.

Laat ons zeggen dat ik over een week afsluit als er tegen dan wat animo is geweest, anders zal deze thread 2 weken max. open blijven.

Ik behoud me het recht om van de verkoop af te zien als de prijs mij niet bevalt.

Foto's zal ik online zetten indien gewenst.
Afhalen kan in het weekend in Mol en door de week in Leuven.

Happy bidding,
Chosen1

chosen1

Legacy Member
Hekje# zei:
Foto's ?

Spijtig dat je zo ver woont. :/

Ahja, vergeten te vermelden:
Door de week ben ik in Leuven dus daar afhalen/bezichtigen kan ook natuurlijk :)

Ik zal nu al eens kijken of ik deftige foto's kan maken en anders zal het voor morgen zijn als er wat meer daglicht is.

stijnd

Legacy Member
Is er nog garantie op? Ik bied 300 euro, en kom er deze week om (zit zelf op kot in Leuven).

Hekje#

Legacy Member
Hmm, ja ik moet maandag toevallig in leuven zijn.
Hoelang gaat de batterij nog mee ?

chosen1

Legacy Member
stijnd zei:
Is er nog garantie op? Ik bied 300 euro, en kom er deze week om (zit zelf op kot in Leuven).

Hij is 1,5 jaar oud, dus neen (Apple geeft maar 1 jaar).
325 is de minimumprijs.

Hekje# zei:
Hmm, ja ik moet maandag toevallig in leuven zijn.
Hoelang gaat de batterij nog mee ?

Batterij gaat een halve week mee als je alleen smst (en ik sms nog vrij veel).
Als ik veel op internet surf en spelletjes speel is het 2 dagen.

Hekje#

Legacy Member
Ja, wanneer sluit je af als ik minimum biedt ? Aangezien ik maandag in leuven ben, maar de meeneem vind ik wat veel.

chosen1

Legacy Member
Hekje# zei:
Ja, wanneer sluit je af als ik minimum biedt ? Aangezien ik maandag in leuven ben, maar de meeneem vind ik wat veel.

Voor 350€ sluit ik nu af en is hij maandag van u :p

Niet vergeten dat het 16GB is e :)
325€ voor een 8GB zou ik veel vinden maar 350€ voor een 16GB is imo nog goedkoop.

Hekje#

Legacy Member
Ho, ik twijfel gewoon beetje omda hij uit garantie is. :s

Verzend je btw ook ? Aangezien het ineens niet meer zo zeker is dat ik in Leuven moet zijn.

chosen1

Legacy Member
Hekje# zei:
Ho, ik twijfel gewoon beetje omda hij uit garantie is. :s

Verzend je btw ook ? Aangezien het ineens niet meer zo zeker is dat ik in Leuven moet zijn.

Goh ja, hij zit wel veilig in zijn doosje om te verzenden maar gaat dat niet vrij veel kosten?

Dat hij uit garantie is vind ik ook wel spijtig maar Apple geeft om 1 of andere reden maar 1 jaar garantie.

Hekje#

Legacy Member
Ik wacht nog even af, zien of mn pa de witte wel mooi vindt.
Is voor hem nl.

junkyjump

Legacy Member
Zever, garantie is gewoon 2jaar in België
Is bij wet verplicht trouwens en kan u met 100% zekerheid zeggen dat je met jouw aankoopbon 2jaar garantie hebt!

Cheers!

stijnd

Legacy Member
Is de iPhone misschien gekocht in het buitenland? Want inderdaad als je hem in belgie hebt gekocht heb je 2 jaar. Kan je het serienummer van de iPhone geven, dan kan ik het checken.. Bij deze bied ik 330 euro (zit in de week ook in Leuven).

chosen1

Legacy Member
Op de site van Apple staat 1 jaar garantie (is op al hun producten zo trouwens).

Maar als jullie zeggen dat je 2 jaar garantie hebt dan zit er idd nog garantie op (alhoewel als ik mijn serienummer ingeef, de site zegt van niet) serienummer is 86830E701R4

Ik heb hem in september na de launch bij het Mobistar center in Mol gekocht dus hij is 1,5 jaar oud.

Bij deze dus een bod van 330€ van stijnd

Een paar foto's gemaakt:
http://i48.tinypic.com/s5gsjk.jpg -> scherm
http://i48.tinypic.com/dy8uo9.jpg -> scherm
http://i50.tinypic.com/95zj8x.jpg -> achterkant
http://i48.tinypic.com/20gjfa8.jpg -> zijkant volumeknop
http://i50.tinypic.com/wgvlvr.jpg -> bovenkant
http://i47.tinypic.com/nltuvk.jpg -> homescreen
http://i49.tinypic.com/2cg0qao.jpg -> lockscreen

Splackavellie85

Legacy Member
Stijnd bood 330, zal het even aanpassen voordat je jezelf 10 euro misloopt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan