KizZamP-
Legacy Member
Het betreft een iPhone die ik vandaag nog gekregen heb (nieuw) omdat mijn iPhone die ik binnengebracht heb defect was.
Factuur en lader heb ik nog, normaal gezien heb ik de doos ook nog. De iPhone is aangekocht in de Mobistar Shop in de Lange Munt te Gent.
Meeneemprijs: 400
Afhalen of verzending met Taxipost.
Mvg
Factuur en lader heb ik nog, normaal gezien heb ik de doos ook nog. De iPhone is aangekocht in de Mobistar Shop in de Lange Munt te Gent.
Meeneemprijs: 400
Afhalen of verzending met Taxipost.
Mvg
). Zelfs de standaardfolie die er vanvoor en vanachter bijhoord hangt er nog steeds aan dus heeft 0 krassen of whatever 