Archief - [TK] iPhone 3G 16g Zwart (Nieuw!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KizZamP-

Legacy Member
Het betreft een iPhone die ik vandaag nog gekregen heb (nieuw) omdat mijn iPhone die ik binnengebracht heb defect was.

Factuur en lader heb ik nog, normaal gezien heb ik de doos ook nog. De iPhone is aangekocht in de Mobistar Shop in de Lange Munt te Gent.

Meeneemprijs: 400

Afhalen of verzending met Taxipost.

Mvg

KizZamP-

Legacy Member
p!mp zei:
Ruilen tegen een nieuwe Blackberry Bold?

Neen sorry.

8bitmonkey zei:
Hoelang heeft hij nog garantie?

Ik heb hem gekocht op 06/01/2009 dus tot 06/01/2011

Xboxdude zei:
Alles er nog bij? En hij is nooit gebruikt dan?

Of alles er nog bij is zou ik eens moeten zien, maar ik denk van wel (ik zal straks eens kijken). 't is maar dat je het weet, maar als je hem binnensteekt voor herstel moet je niet heel de doos enzo geven, enkel de iPhone zelf.

Neen deze is enkel nog maar aangezet om te zien of hij werkt (en hij werkt dus idd :p). Zelfs de standaardfolie die er vanvoor en vanachter bijhoord hangt er nog steeds aan dus heeft 0 krassen of whatever :)

8bitmonkey

Legacy Member
Ik doe een bod van 380 euro, indien akkoord kan ik er morgennammidag achter komen.

KizZamP-

Legacy Member
Wel ik zou er liever toch 400 voor hebben dusja ik wacht nog even af :).

8bitmonkey

Legacy Member
ik bied 400 euro ( onder voorwaarde dat ik het toestel kan testen)

KizZamP-

Legacy Member
viggoht zei:
Ruilen met Nokia N95 8GB?

Heb ik al gehad en was daar niet zo content van dusja.

8bitmonkey zei:
ik bied 400 euro ( onder voorwaarde dat ik het toestel kan testen)

Dat is geen enkel probleem hoor. 'k heb hem al eens uitgetest om te kijken of hij opstart enzo en toen vroeg hij om SIM-Kaart in te steken dus normaal gezien werkt alles perfect. Morgen ben ik thuis maar weet wel niet om hoelaat. 'k zal je mijn nummer en msn in privébericht sturen.

KizZamP-

Legacy Member
8bitmonkey heeft afgezegd van de verkoop omdat hij een nieuwe iPhone heeft ontvangen als verjaardagscadeau dus hierbij is de koop van mijn iPhone weer open :).

8bitmonkey

Legacy Member
Ik trek mijn bod in wegens nieuwe Iphone (verjaardagscadeau)

KaTaBy

Legacy Member
mogelijkheid tot leveren ? of ergens af te spreken iets dichter bij waar ik woon?

(vandaag)

KizZamP-

Legacy Member
Neen dat gaat niet aangezien ik niet beschik over vervoer. Ik kan wel verzenden met TaxiPost Secur (verzekerd) voor 400euro (verzending inclusief)

Gasbarov

Legacy Member
Bod ingetrokken

sorry had u bovenste post niet gelezen dat je niet kon brengen . . .


mvg

KizZamP-

Legacy Member
Gasbarov zei:
Bod ingetrokken

sorry had u bovenste post niet gelezen dat je niet kon brengen . . .


mvg

Je hebt nergens geboden?

En waarom is Taxipost niet goed misschien, wil je eerst kunnen testen? De reden dat ik dat een beetje "raar" vind, is omdat het een geheel nieuwe iPhone is. Hij komt niet uit RMA, 't is dus geen "herstelde" iPhone, 't is een geheel nieuwe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan