djFexx
Legacy Member
Bestes
Ik verkoop mijn iphone 2G wegens aankoop nieuw toestel
. Toestel is in goede staat, heeft lichte gebruikssporen, komt met adapter en oplaadkabel. Fotos staan op kapaza:
Te koop Iphone 2G aangeboden > Apple > Telecommunicatie > kapaza.be
min 200
meeneem 250
happy bidding :applause:
Ik verkoop mijn iphone 2G wegens aankoop nieuw toestel
. Toestel is in goede staat, heeft lichte gebruikssporen, komt met adapter en oplaadkabel. Fotos staan op kapaza:Te koop Iphone 2G aangeboden > Apple > Telecommunicatie > kapaza.be
min 200
meeneem 250
happy bidding :applause:
), hoogste bod momenteel 220 op tweedehands.be (
. Komen kijken / testen mag ook altijd! gr