Archief - tk iphone 2g

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fassoussi

Legacy Member
iphone 2G met lichte gebruikssporen op de achterkant

wat krijg je er bij:
case
lader (EU)
docking station
doosje met de boekjes
doekje

software:

gejailbreakt en unlockt 3.1.2
shazam RED (twv € 3.99)
fifa 10 (twv €5.49)
COD zombies (twv €7.99)
skiball (twv €0.79)
ELF (twv €0.79)
Waldo (twv €2.39)
I am T Pain (twv €2.39)
Imp or oaf? (twv €0.79)
Quickoffice mobile (twv €7.99)


staat ook op andere sites...
http://i49.tinypic.com/jj74le.jpg
http://i45.tinypic.com/2l9po1u.jpg
http://i50.tinypic.com/xp7ujp.jpg
http://i49.tinypic.com/301h7ye.jpg
http://i49.tinypic.com/2poy437.jpg
http://i50.tinypic.com/qywshi.jpg
http://i46.tinypic.com/xeoolu.jpg
http://i45.tinypic.com/2my2s29.jpg
http://i50.tinypic.com/n70d8h.jpg
http://i48.tinypic.com/2ueoh9v.jpg

Minimumprijs: €250

darkarrow

Legacy Member
Bod van 150€

Heeft toch wel redelijk wat gebruikssporen zo tezien?
Vraagt u geld voor games die u gratis heeft kunnen downloaden?

fassoussi

Legacy Member
ik heb de games de aangekocht...
150€ is te weinig...

hey69

Legacy Member
ge zijt die toch kwijt als iemand anders hem synct met itunes..anywy

fassoussi

Legacy Member
Heb die aangekocht via itunes dus heb ze hier op mijn pc staan..
ik kan ze zo meegeven..

reeferzone1

Legacy Member
bod van 160 euro afgehaald.
programma's aangekocht via de appstore zijn gekoppeld aan uw itunes account en verdwijnen als sneeuw voor de zon wanneer de nieuwe eigenaar die sync met zijn eigen pc/account.

fassoussi

Legacy Member
Ik kan u op het moment nog niet tegenspreken...
Maar wil het wel eens uittesten op de iphone van een vriend..
is het zo zal ik de software van deze topic halen...
bod van 160 euro afgewezen

Gamer

Legacy Member
Geef dan een richtprijs, want zo kunnen ze dagen verder gaan niet ?

Soulll

Legacy Member
250 is toch héél overdreven hoor :rofl:
daarvoor hebt ge bijna een 3g ^^

Avenger 2.0

Legacy Member
Een prijs rond 200 euro lijkt me realistischer met de gebruikssporen die er zijn.

Goblin13

Legacy Member
Idd en is 2x niks iedereen kan het en al die games kun je er gratis opzette gps systeem ook enz... Dus prijs tehoog. Ben veel met bezig en ken vrijwel alles van. iTunes downloads hangen vast met je account. Dus vanaf iemand die sync met eige pc is ie alles kwijt!
Dus richtprijs moet lager

Splackavellie85

Legacy Member
fassoussi zei:
Ik kan u op het moment nog niet tegenspreken...
Maar wil het wel eens uittesten op de iphone van een vriend..
is het zo zal ik de software van deze topic halen...
bod van 160 euro afgewezen
Apps zijn accountgebonden, dus niet overdraagbaar. Hoeveel jij hiervoor betaald hebt doet er dus niet toe, want het heeft voor de koper geen enkele waarde.

Een bod van 160 voor een bekraste 2G is een heel net bod.

montana13

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Apps zijn accountgebonden, dus niet overdraagbaar. Hoeveel jij hiervoor betaald hebt doet er dus niet toe, want het heeft voor de koper geen enkele waarde.

Een bod van 160 voor een bekraste 2G is een heel net bod.
dat is idd een heeeel net bod gezien de krassen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan