Dhene
Legacy Member
Hierbij is dus m'n amerikaanse iPhone te koop, deze is ongeveer 2 jaar oud en heeft juist enkele gebruikerssporen.
Hij is gejailbreakt en runt Firmware 3.0.1
Eender welke simkaart insteken en die werkt bij elke provider direct.
Heb er in de tijd nog 580 euro voor betaald (met toen nog turbosim, maar deze is dus niet meer nodig)
Foto's kunnen nog volgen indien gewenst.
Minimumprijs: 200€
Hij is gejailbreakt en runt Firmware 3.0.1
Eender welke simkaart insteken en die werkt bij elke provider direct.
Heb er in de tijd nog 580 euro voor betaald (met toen nog turbosim, maar deze is dus niet meer nodig)
Foto's kunnen nog volgen indien gewenst.
Minimumprijs: 200€

