Archief - [TK] iPhone 2G - 16GB + Apple iPhone Bluetooth headset [VERKOCHT]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

digitrich

Legacy Member
Deze iPhone is een 2G model, met 16GB (nieuwprijs was 530€)
Ik heb hierbij zo'n 6 maanden geleden een Apple iPhone Bluetooth headset met dock gekocht. (nieuwprijs was 160€)

Deze worden samen te koop aangeboden als 1 set of eventueel de iphone
afzonderlijk. De headset wordt niet afzonderlijk verkocht.

De originele verpakkingen en toebehoren zitten er nog allemaal bij. De headset wordt opgeladen in de dock waar ook de iPhone in kan geplaatst worden en werkt perfect! De originele kleine dock zit er ook nog bij.

De iPhone werkt ook perfect en verkeerd in goeie staat. Ze bevat de laatste software, is unlocked en jailbroken, dus ze kan op eender welk mobiel netwerk gebruikt worden en alle applicaties kunnen er gratis op geïnstalleerd worden.

De iPhone kan getest worden voor aankoop, alle functies werken nog steeds perfect, ik heb met dit toestel nooit problemen gehad en het dagelijks gebruikt.

Je kunt met deze dus bellen, sms'en, draadloos surfen via Wifi, foto's nemen, muziek beluisteren en films bekijken + heel wat leuke games spelen en programma's gebruiken.

De iPhone bevat natuurlijk gebruikerssporen maar het scherm bevat geen krassen. Op de achterzijde zijn wel wat krassen en ook in de chrome rand zijn kleine krassen, dit allemaal door normaal gebruik.

De foto's hieronder spreken voor zich.
Meeneemprijs voor de set: 350€
Staat ook op Kapaza aangeboden

foto1

foto2

foto3

foto4

foto5

foto6

birds

Legacy Member
Iphone 2G's zijn nooit verkocht geweest in belgie dus ook al geen garantie hier, eventueel wel in het land van herkomst

junkyjump

Legacy Member
Jawel hoor:p
Covema verkocht deze MET garantie denk ik toch;)

digitrich

Legacy Member
Klopt inderdaad, bepaalde zelfstandige shops hebben de iphone 2G in België verkocht met garantie, maar deze garantie is dezelfde als degene die je kreeg bij aankoop in het buitenland. Ik kocht deze in België aan iemand die er regelmatig uit Engeland meebracht,
dit is dus een UK versie. Ik heb een aankoopbewijs van de Apple Store uit Engeland erbij gekregen, en ik ben toen gezegd geweest dat er 'fabrieksgarantie' op dit toestel is.
Heb nooit problemen gehad met het toestel, dus ook nooit moeten kijken hoe dit nu precies in elkaar zit. Ga er dus best vanuit dat er op dit toestel in België geen garantie is, vermits het hier niet aangekocht is.
Maar zoals eerder gepost; je kan het toestel uitvoerig testen voor je beslist te kopen, lijkt me heel normaal.

GiJay

Legacy Member
Mocht je de spullen apart verkopen. Ik heb wel interesse in de BT headset met accessoires.

digitrich

Legacy Member
Mag slotje op, iphone verkocht voor 250€ de headset hou ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan