DoMe22
Legacy Member
Heb HTC TyTn te koop. Heb deze nog geen jaartje gebruikt. Is tip top in orde.
Toetsenbord is QWERTY en de software is engelstalig.
Factuur is mogelijk. Nog met garantie.
Heb je interesse stuur me dan een bericht of post hier voor meer info.
HTC TyTN specs + winkelprijs
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Toetsenbord is QWERTY en de software is engelstalig.
Factuur is mogelijk. Nog met garantie.
Heb je interesse stuur me dan een bericht of post hier voor meer info.
HTC TyTN specs + winkelprijs
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4