Jedi M.S.
Legacy Member
Ik verkoop m'n HTC Touch Pro, aangezien ik hem eigenlijk toch niet gebruik
Dit is een GSM die ik een jaar geleden gekocht heb, en die hier al bijna dit volledige jaar in m'n kast ligt
Ik ben meer een fan van niet-touchscreen toestellen 
Deze is nog in perfecte staat, en werd altijd gebruikt (voor die paar keer die ik hem gebruikt heb
) in een leren hoesje. Dit hoesje, samen met 3 andere hoesjes (rubberen, plastieken, ...) en 2 extra screenprotectors (er hangt er al 1 aan) krijg je er gratis bij.
Alles is aanwezig wat er oorspronkelijk bijzat, inclusief doos en factuur. Er zit nog een jaar garantie op.
Deze is indertijd aangekocht geweest voor €656. Afgaande van de prijs op PDAshop is er daar ondertussen een goeie €100 van afgegaan.
De meeneemprijs is €300, bieden mag vanaf €250. Over de prijs kan gediscussieerd worden indien je een geldige reden hebt dat hij onterect is.
Bieden excl. verzendingskosten aub.
Ik ben van Oostende: afhalen is mogelijk, brengen ook indien in de buurt.
Happy bidding
Dit is een GSM die ik een jaar geleden gekocht heb, en die hier al bijna dit volledige jaar in m'n kast ligt
Ik ben meer een fan van niet-touchscreen toestellen 
Deze is nog in perfecte staat, en werd altijd gebruikt (voor die paar keer die ik hem gebruikt heb
) in een leren hoesje. Dit hoesje, samen met 3 andere hoesjes (rubberen, plastieken, ...) en 2 extra screenprotectors (er hangt er al 1 aan) krijg je er gratis bij.Alles is aanwezig wat er oorspronkelijk bijzat, inclusief doos en factuur. Er zit nog een jaar garantie op.
Deze is indertijd aangekocht geweest voor €656. Afgaande van de prijs op PDAshop is er daar ondertussen een goeie €100 van afgegaan.
De meeneemprijs is €300, bieden mag vanaf €250. Over de prijs kan gediscussieerd worden indien je een geldige reden hebt dat hij onterect is.
Bieden excl. verzendingskosten aub.
Ik ben van Oostende: afhalen is mogelijk, brengen ook indien in de buurt.
Happy bidding


