Archief - [TK] HTC Touch Pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jedi M.S.

Legacy Member
Ik verkoop m'n HTC Touch Pro, aangezien ik hem eigenlijk toch niet gebruik :) Dit is een GSM die ik een jaar geleden gekocht heb, en die hier al bijna dit volledige jaar in m'n kast ligt:) Ik ben meer een fan van niet-touchscreen toestellen ;)

Deze is nog in perfecte staat, en werd altijd gebruikt (voor die paar keer die ik hem gebruikt heb :p) in een leren hoesje. Dit hoesje, samen met 3 andere hoesjes (rubberen, plastieken, ...) en 2 extra screenprotectors (er hangt er al 1 aan) krijg je er gratis bij.

Alles is aanwezig wat er oorspronkelijk bijzat, inclusief doos en factuur. Er zit nog een jaar garantie op.
Deze is indertijd aangekocht geweest voor €656. Afgaande van de prijs op PDAshop is er daar ondertussen een goeie €100 van afgegaan.

De meeneemprijs is €300, bieden mag vanaf €250. Over de prijs kan gediscussieerd worden indien je een geldige reden hebt dat hij onterect is.
Bieden excl. verzendingskosten aub.

Ik ben van Oostende: afhalen is mogelijk, brengen ook indien in de buurt.

Happy bidding :)

tinbie

Legacy Member
jammer dat je niet voor touchscreens bent :) Anders mssn willen ruilen voor een diamond2 :)

groetjes

Jedi M.S.

Legacy Member
Wiffy zei:
jammer dat je niet voor touchscreens bent :) Anders mssn willen ruilen voor een diamond2 :)

groetjes
Het is niet dat ik compleet anti-touchscreen ben, maar een GSM bedien ik precies toch iets liever met toestjes dan met het scherm zelf :)
Of misschien zou ik m'n gedacht meer vinden in de touchscreenmodellen van Nokia ofzo, who knows ;)

Jedi M.S.

Legacy Member
@ ElToro: met de batterij kan je gerust een 2-3 dagen meegaan, zolang je niet intensief met de GPS/WIFI/camera enzo bezig bent :)

@ Wiffy: M'n niet-ruilen beleid geldt ook nog steeds, maar toch bedankt ;)

Jedi M.S.

Legacy Member
Ruilen met een Nokia N86 is ook mogelijk, maar dan wel met opleg van de koper.

Treez

Legacy Member
awel, eum toestel is dat azerty of qwerty?
ik heb ook reeds een mooi bod gekregen,...
ik wacht dus nog even af... hij ligt er nu toch al een jaar bij jou... :lol:

Jedi M.S.

Legacy Member
Treez zei:
awel, eum toestel is dat azerty of qwerty?
ik heb ook reeds een mooi bod gekregen,...
ik wacht dus nog even af... hij ligt er nu toch al een jaar bij jou... :lol:
Qwerty, volgens mij kan je die niet in Azerty krijgen.

Maar voor mij is het niet zozeer om die HTC kwijt te raken dat het dringend is, maar wel om een N86 te hebben :p
M'n huidige GSM is kapot, dus heb ik eigenlijk dringend een nieuwe nodig :)
En m'n oog was nu gevallen op die N86 ;)

Jedi M.S.

Legacy Member
@ daydreamke: Je zei dat je interesse hebt? Doe je een bodje of ben je er nog over aan het nadenken? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan