Archief - [TK] HTC touch (p3450)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roeldm

Legacy Member
hey,

Ik verkoop mijn htc touch wegens aankoop nieuwe pdaphone met hoog res scherm.

Screenprotector zit er vanaf dag 1 op dus geen krassen op het scherm of dergelijke. factuur, doos, acc en dergelijke uiteraard aanwezig.

Toestel is van begin november.

Ik zou zeggen, bidding starts @ €240.

Wordt voor €5 a €10 aan huis geleverd wanneer je wil. (prijs hangt af van de afstand, ben zelf van Gent)

Groeten,
Roel

Roeldm

Legacy Member
ik hou het in het achterhoofd, maar lijkt me toch iets te weinig gezien de nieuwprijs...

kweet dat em op pixmania aan €325 staat maar das int frans en zonder transportkosten

op alle andere adressen staat em tss de €370-€450

tknomel

Legacy Member
mogelijkheid om het toestel eens te bekijken? ben zelf ook van Gent.

ben eventueel wel bereid 240 te geven als de staat van het toestel me aanstaat...

Roeldm

Legacy Member
natuurlijk kan het toestel altijd eens bekeken worden. ben alle dagen op de baan dus zeg me maar waar ik moet passeren (uiteraard gratis :))

mythe

Legacy Member
@tknomel: met buitenlandse sites mag niet vergeleken worden.
En Pixmania levert geen service, jij mag het je riskeren, maar ik liever niet.

Heb je soms foto'jes?

tknomel

Legacy Member
eventueel morgenavond, uur kan ik je nog wel nog niet zeggen
anders zal het voor zaterdag ergens in de namiddag zijn

volgende week kan ik zowiezo heel de week niet...

Roeldm

Legacy Member
kzou graag de verkoop redelijk snel willen afronden aangezien ik maandag mijn nieuw toestel moet betalen en me dat ook wel wat geld kost...

tknomel

Legacy Member
dan spreken we best morgenavond of zaterdag iets af.

pm me anders je gsm nr en dan laat ik zo snel mogelijk iets weten wanneer ik beschikbaar ben. Ik moet verhuis nl dit weekend en heb het daar redelijk druk mee...

Roeldm

Legacy Member
upupup

toestel is nog niet verkocht he mensen. Snelle afhandeling krijgt voorrang!

dehatim

Legacy Member
Ik ben geinteresseerd voor 200€ onder voorbehoud want heb ondertussen ook op een ander toestel geboden. Indien hij niet/negatief reageert zou ik er morgen voormidag voor langs komen.

Cerv.Be

Legacy Member
200€ afgehaald, of geleverd met opleg

Indien in PERFECTE staat (nergens krassen!)

Roeldm

Legacy Member
sinds wanneer is €200 de min prijs?

Graag iets hogere boden, kvin het trouwens straf da ge onder de min prijs biedt en nog eisen begint te stellen over de conditie ook.

Cerv.Be

Legacy Member
Roeldm zei:
sinds wanneer is €200 de min prijs?

Graag iets hogere boden, kvin het trouwens straf da ge onder de min prijs biedt en nog eisen begint te stellen over de conditie ook.

oei oei oei, tis al goed :oink: (ge had hier in het begin van deze thread een bod van 200€ in uw achterhoofd gehouden, dus bied ik dat nog es hé ..)
bod ingetrokken

je zal geluk mogen hebben als ge uw 240€ wilt halen ..

Nuja, succes met de verkoop nog!

Roeldm

Legacy Member
ik zal zo spoedig mogelijk foto's proberen trekken. Ik zal het bod van €220 in overweging nemen, maar zou liefst iets hoger gaan...

Big.loco.poco

Legacy Member
Indien interesse in een ruil(eventueel opleg)? Heb een N91 te koop staan , als je interesse hebt ,PM mij, anders zie je dit maar als een free up :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan