Beantje
Legacy Member
hierbij verkoop ik mijn HTC Touch Dual, deze is aangekocht in maart 2008 in media markt. factuur heb ik nog
de gsm werkt nog maar heeft enkel wat gebruiksporen zoals je kan zien op de foto's
in de doos zit
- oplaader
- usb kabel
- extra stylus
- boekjes
- headset
- minisd 2gb
op deze gsm staat ook nog TomTom 7 met europa map
deze werkt maar daarvoor heb je een externe gps muis nodig en die heb ik ook
deze kan je erbij krijgen voor 20€ meer
dus ik had graag voor deze gsm nog zo'n 150euro had nieuw kost hij nog 300euro.
en ik heb hier ook nog een HTC 710
deze werkt ook nog goed maar een krakje in het scherm zoals je kan zien op de foto deze mag ook weg voor 50€
FOTO'S
de gsm werkt nog maar heeft enkel wat gebruiksporen zoals je kan zien op de foto's
in de doos zit
- oplaader
- usb kabel
- extra stylus
- boekjes
- headset
- minisd 2gb
op deze gsm staat ook nog TomTom 7 met europa map
deze werkt maar daarvoor heb je een externe gps muis nodig en die heb ik ook
deze kan je erbij krijgen voor 20€ meer
dus ik had graag voor deze gsm nog zo'n 150euro had nieuw kost hij nog 300euro.
en ik heb hier ook nog een HTC 710
deze werkt ook nog goed maar een krakje in het scherm zoals je kan zien op de foto deze mag ook weg voor 50€
FOTO'S
