darkarrow
Legacy Member
Heb deze gsm gekregen van mn peter die nu nieuwe gsm van het werkt heeft gekregen.
GSM STAAT NU IN HET NEDERLANDS en bevat windows mobile 6.1
Komt met:
-Originele doos
-Oortjes
-Cd roms (windows mobile)
-Leder hoesje
-Lader (blok)
-Laad (usb)
-Garantie bij Carrefour
Prijs Min: Meeneem:
120€ 170€
Foto: http://img37.imageshack.us/img37/6864/img0325dm.jpg
Yfrog - getattachmentyl
GSM STAAT NU IN HET NEDERLANDS en bevat windows mobile 6.1
Komt met:
-Originele doos
-Oortjes
-Cd roms (windows mobile)
-Leder hoesje
-Lader (blok)
-Laad (usb)
-Garantie bij Carrefour
Prijs Min: Meeneem:
120€ 170€
Foto: http://img37.imageshack.us/img37/6864/img0325dm.jpg
Yfrog - getattachmentyl
