Archief - [TK] HTC S710 - N95 - K800i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booke

Legacy Member
Beste,

bij deze verkoop ik een HTC S710 & 1,8j garantie + faktuur , alles aanwezig hoogste bieder krijgt hem , geen minimum prijs.

Bij deze verkoop ik ook een Nokia N95 Reeds half jaar oud en enkele gebruikssporen. geleverd met doos , factuur , garantie alles er op en eraan.

Bij deze verkoop ik ook een Sony Ericsson K800i 1,5 jaar garantie perfecte staat. alles inclusief

Foto's volgen deze avond,

Mvg,

Thibaut Willems

Powerbookg4

Legacy Member
Bod van 150 euro op die HTC vrijdag tussen 4 en 5 afgehaald...

Booke

Legacy Member
geen ruil mogelijk , ik vind 150€ nog wat laag voor wat meer krijg je hem.

DreamWearl

Legacy Member
Booke zei:
Bij deze verkoop ik ook een Nokia N95 Reeds half jaar oud en enkele gebruikssporen. geleverd met doos , factuur , garantie alles er op en eraan.

wat versta je onder "enkele gebruiksspore"
hoeveel is minimum/meeneem?
welke accesoires zitten erbij?

Booke

Legacy Member
DreamWearl zei:
wat versta je onder "enkele gebruiksspore"
hoeveel is minimum/meeneem?
welke accesoires zitten erbij?


fotos volgen , geen minimum of meeneem biedinge bepalen , alles wat in de doos zit zit er bij , BOD op htc staat op 180 € iemand hoger ?:confused:

Powerbookg4

Legacy Member
Ik zou graag eens foto's zien van de toestellen.

Ben wat uitgekeken op mijn sony en ik kom vrijdag toch naar alken...
(nogmaals herkeuring an een voertuig in verlaagde toestand :crazy: :baard: )

DreamWearl

Legacy Member
Booke zei:
fotos volgen , geen minimum of meeneem biedinge bepalen , alles wat in de doos zit zit er bij , BOD op htc staat op 180 € iemand hoger ?:confused:

foto's zeggen niet altijd alles, afh van kwaliteit, maar goed wacht die eerst wel af...

en kwa prijs:
5.) Een minimumprijs is verplicht, een meeneemprijs is aangeraden .

Booke

Legacy Member
minimum voor K800i = 125 , HTC = 170 , N95 = 160

fotos volgen morgen want ben vergeten fotos te nemen op school :)

DreamWearl

Legacy Member
bod van 160€
(rekening houden dat de schade/toestand van de gsm aanvaardbaar is)

ArkantoS.NET

Legacy Member
kan ik mijn bod even onder voorbehoud plaatsen? ik had verwacht dat je meer ging vragen voor de N95, en zou (aangezien deze betere specificaties heeft) op deze willen bieden :)

zoja, 165 @ Nokia N95 (ipv 180 HTC S710)

Powerbookg4

Legacy Member
Wat is de staat van die S710?

Interesse in ruil tegen een W950i met tomtom6 erop +50 euro?

tinbie

Legacy Member
ivm de n95 zou ik graag een hoger en aanvaardbaar (?) bod uitbrengen
maar kom je soms ooit in de buurt van Antwerpen ? Brussel ? Gent ? Kortrijk ?
het is maar dat Alken nogal ver is om te gaan ophalen:D
versturen met een neg. iTrader ben ik niet zo voor.

als ge eerst wil versturen wil ik al 200euro bieden, indien de foto's meevallen ofcuz en me broer nog steeds geen nieuwe gsm heeft (:

dus onder voorbehoud

Booke

Legacy Member
de HTC is in een PERFECTE STAAT nergens 1 krasje of gebruikspoortje te bespeuren , de N95 heeft op de hoek een heel klein beetje krasje van te vallen maar is ook zeker in een ZEER GOEDSTAAT , en NIET RUILEN aub :)

Booke

Legacy Member
Wiffy zei:
ivm de n95 zou ik graag een hoger en aanvaardbaar (?) bod uitbrengen
maar kom je soms ooit in de buurt van Antwerpen ? Brussel ? Gent ? Kortrijk ?
het is maar dat Alken nogal ver is om te gaan ophalen:D
versturen met een neg. iTrader ben ik niet zo voor.

als ge eerst wil versturen wil ik al 200euro bieden, indien de foto's meevallen ofcuz en me broer nog steeds geen nieuwe gsm heeft (:

dus onder voorbehoud

Negatieve ITRADER ? 5 positieve perfecte verzendingen , 1x geboden op iets en moest ik het niet meer hebben en krijg daar voor negatieve itrader lees mijn itrader maar eens , en als dat probleem is voor u gaat de deal met U niet door ,mij geen probleem hoor , zijn mensen genoeg die deze gsm's willen! :rofl:

tinbie

Legacy Member
Booke zei:
Negatieve ITRADER ? 5 positieve perfecte verzendingen , 1x geboden op iets en moest ik het niet meer hebben en krijg daar voor negatieve itrader lees mijn itrader maar eens , en als dat probleem is voor u gaat de deal met U niet door ,mij geen probleem hoor , zijn mensen genoeg die deze gsm's willen! :rofl:

tis gewoon ver om op te halen en ik verzend niet graag een gsm

maar als gij dat zo ziet is dat voor mij geen probleem, er zijn meer gsm's dan deze te koop ze :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan