Navy.be
Legacy Member
Ik verkoop mijn 2 HTC's, de Mteor & de S620.
De S620 is ongeveer een 8 maanden jaar oud, moet even factuurdatum checken om de juiste datum te bepalen. Heb in ieder geval nog de factuur in mijn bezit.
De Mteor is iets ouder als een jaar. Factuur heb ik ook nog in mijn bezit, moet ik even nakijken.
Reden verkoop: Mteor werd gebruikt door mijn vader aangezien ik de S620 gebruikte. Verkoop S620 aanschaffing nieuw toestel HTC Touch of Touch Dual pack.
Verkoopprijs:
Mteor startbod 100 €
meeneem 130 €
nieuwprijs incl. BTW 341 €
http://www.smartphoneshop.be/product/28366/htc-mteor.html
S620 startbod 150 €
meeneem 200 €
nieuwprijs incl. BTW 365 €
http://www.smartphoneshop.be/product/33588/htc-s620.html
Van beide smartphones heb ik nog de doos en alle kabels. De S620 is in uitstekende staat geen enkel kras op scherm of telefoon. Ben van beide toestellen zeer tevreden geweest, heb gewoon graag om het jaar een nieuw toestel thats it.
De Mteor heeft enkele kleine krasjes, foto's zijn geen probleem. Zodra ik vanavond thuis ben zal ik enkele foto's maken.
Ik ben van Maaseik, Limburg, dus indien gewenst kunnen de gsm's persoonlijk bekeken worden en anders zullen jullie het moeten doen met de foto's.
Indien er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, shoot it.
De S620 is ongeveer een 8 maanden jaar oud, moet even factuurdatum checken om de juiste datum te bepalen. Heb in ieder geval nog de factuur in mijn bezit.
De Mteor is iets ouder als een jaar. Factuur heb ik ook nog in mijn bezit, moet ik even nakijken.
Reden verkoop: Mteor werd gebruikt door mijn vader aangezien ik de S620 gebruikte. Verkoop S620 aanschaffing nieuw toestel HTC Touch of Touch Dual pack.
Verkoopprijs:
Mteor startbod 100 €
meeneem 130 €
nieuwprijs incl. BTW 341 €
http://www.smartphoneshop.be/product/28366/htc-mteor.html
S620 startbod 150 €
meeneem 200 €
nieuwprijs incl. BTW 365 €
http://www.smartphoneshop.be/product/33588/htc-s620.html
Van beide smartphones heb ik nog de doos en alle kabels. De S620 is in uitstekende staat geen enkel kras op scherm of telefoon. Ben van beide toestellen zeer tevreden geweest, heb gewoon graag om het jaar een nieuw toestel thats it.
De Mteor heeft enkele kleine krasjes, foto's zijn geen probleem. Zodra ik vanavond thuis ben zal ik enkele foto's maken.
Ik ben van Maaseik, Limburg, dus indien gewenst kunnen de gsm's persoonlijk bekeken worden en anders zullen jullie het moeten doen met de foto's.
Indien er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, shoot it.