Archief - [TK] HTC Magic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brutality

Legacy Member
Hallo,


Bij deze verkoop ik mijn witte HTC Magic die aangekocht is in de photohall op 08/09/2009.. Dat maakt de gsm dus exact 4 maand oud, waarvan hij 2 maand is gebruikt geweest. De doos is compleet.


Het toestel is in vrij goede staat buiten op de achterkant wat diepe krassen, kijk op volgende fotos naar de staat en zal er eventueel nog wat betere van maken zodat het goed zichtbaar is. Het scherm is in perfecte staat.

De nieuwprijs is 299€
De minimumprijs is 165€
De meeneemprijs is 200€


1 klein dingske, is dat het factuur verloren is geraakt, MAAR ik heb het rekeninguittreksel dat ik erbij geef en indien er iets scheelt kan je met dat bewijs de gsm gewoon in de photohall opsturen en krijg je bovendien een heruitgeprint factuur. (Ik heb zelf in een filiaal zoals photohall gewerkt en ik deed dit dus ook dagelijks)

Een goede gsm in goede staat met nog garantie op..

Fotos:

http://img262.imageshack.us/img262/7374/foto177.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/638/foto179.jpg

GeX69

Legacy Member
ben je mss geintreseerd in te ruilen tegen een nokia xpress music 5800?

piacer

Legacy Member
Interesse in ruil met HTC Diamond (laatste WM6.5 en htc sence erop) + opleg?

WTFMAN

Legacy Member
165euro incl. indien 100% met zekerheid te zeggen is dat de voorkant + scherm 100% krasvrij is ...

( ge mag me altijd wel scherpere foto's doorsturen )

Wanneer ben je van plan af te sluiten? En zit er geen geheugenkaartje bij?


Edit : ik zie wat "gaatjes" aan de onderkant van de voorzijde...??

Brutality

Legacy Member
Ik zal er scherpere maken en uploaden.. Scherm is 100% krasvrij.

Bod genoteerd.

Weet nog niet wanneer ik zal afsluiten, ik ga eens kijken hoe het vlot.

WTFMAN

Legacy Member
Ok , liefst wel snelle afhandeling want zit zonder smartphone voorlopig :( Dus ben dringend op zoek ... Moest ik een betere vinden en u heeft nog niet afgesloten dan , meld ik het en trek ik mijn bod terug in ( onder voorbehoud dus )

Maar zoals ik al zei ... Op de onderkant zie ik wat gebruikssporen ter hoogte van de microfoon?

Brutality

Legacy Member
WTFMAN zei:
Ok , liefst wel snelle afhandeling want zit zonder smartphone voorlopig :( Dus ben dringend op zoek ... Moest ik een betere vinden en u heeft nog niet afgesloten dan , meld ik het en trek ik mijn bod terug in ( onder voorbehoud dus )

Maar zoals ik al zei ... Op de onderkant zie ik wat gebruikssporen ter hoogte van de microfoon?

Ik ga nieuwe foto's maken zodat er absoluut geen discussie is achteraf.

Brutality

Legacy Member
Vanavond kan ik niet afsluiten, ik wil eerst foto's erop zetten, dus het zal zeker tot morgen duren.

WTFMAN zei:
165euro incl. indien 100% met zekerheid te zeggen is dat de voorkant + scherm 100% krasvrij is ...

( ge mag me altijd wel scherpere foto's doorsturen )

Wanneer ben je van plan af te sluiten? En zit er geen geheugenkaartje bij?


Edit : ik zie wat "gaatjes" aan de onderkant van de voorzijde...??

Ik zal morgen volledige 12mp foto's erop zetten.

Brutality

Legacy Member
WTFMAN zei:
Heb het aangeduid : http://i46.tinypic.com/2j1khv9.png

Dus linksonder ... En volledige grootte doen ;)

Heb de gsm erbij gepakt en dat zijn helemaal geen gaatjes, maar echt enorm kleine krasjes precies, ik had het zelf nog niet gezien. Ik ga morgen van alle hoeken en kanten grote pics maken zodat er geen vergissingen zijn achteraf.

WTFMAN

Legacy Member
ja ok geen "gaatjes" maar was zo kleine putjes precies , is beetje wazig ...

Maar u zei in beginpost dat scherm en voorzijde in perfecte staat is ... Klopt dus niet ...


Maarja heb nog steeds interesse en idd meer en scherpere foto's zijn uiteraard welkom :D Maar ik zou toch de beginpost aanpassen , voor er weer een dikke discussie is zoals de Magic die gebruiker "ebay" verkocht ...

Brutality

Legacy Member
WTFMAN zei:
ja ok geen "gaatjes" maar was zo kleine putjes precies , is beetje wazig ...

Maar u zei in beginpost dat scherm en voorzijde in perfecte staat is ... Klopt dus niet ...


Maarja heb nog steeds interesse en idd meer en scherpere foto's zijn uiteraard welkom :D Maar ik zou toch de beginpost aanpassen , voor er weer een dikke discussie is zoals de Magic die gebruiker "ebay" verkocht ...

Ja heb die thread ook gelezen, da zal hier dus niet het geval zijn.. Ik heb ook liever irl meeting, dan kan er achteraf geen probleem gevormd worden..

Morgen fotos!

Brutality

Legacy Member
Heb dus nieuwe foto's proberen te maken, van alle kanten.. Tis moeilijk om van ne witte gsm deftige fotos te maken met mijne camera precies..

Dit is wat ik heb:

ImageShack -







Er is dus wel idd wat schade, maar op de voorkant echt niet, dat zijn 2 minieme dingetjes die je amper ziet.. Hij is nooit gevallen dus ik ga aannemen dat het ons madam is die hem nekeer los in hare sjakos heeft gestoken.. Anyway, zoals je ziet probeer ik het zo eerlijk mogelijk te beschrijven. De achterkant heeft dus zoals je kan zien wat kleine maar diepe krasjes..


Meeneemprijs verlaagd naar 190€ (excl, maar heb LIEVER dat het irl gebeurd)

WTFMAN

Legacy Member
geld sanderg14 zijn bod nog ( er staat bij dat hem die avond wou afhandelen , wat niet gebeurt is )
Maw wat is de hoogste bod momenteel...

Heb ondertussen wel een N97 mini en twijfel om nog een smartphone ( android ) te kopen ... Dus mijn bod geldt voorlopig niet meer :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan