Brutality
Legacy Member
Hallo,
Bij deze verkoop ik mijn witte HTC Magic die aangekocht is in de photohall op 08/09/2009.. Dat maakt de gsm dus exact 4 maand oud, waarvan hij 2 maand is gebruikt geweest. De doos is compleet.
Het toestel is in vrij goede staat buiten op de achterkant wat diepe krassen, kijk op volgende fotos naar de staat en zal er eventueel nog wat betere van maken zodat het goed zichtbaar is. Het scherm is in perfecte staat.
De nieuwprijs is 299€
De minimumprijs is 165€
De meeneemprijs is 200€
1 klein dingske, is dat het factuur verloren is geraakt, MAAR ik heb het rekeninguittreksel dat ik erbij geef en indien er iets scheelt kan je met dat bewijs de gsm gewoon in de photohall opsturen en krijg je bovendien een heruitgeprint factuur. (Ik heb zelf in een filiaal zoals photohall gewerkt en ik deed dit dus ook dagelijks)
Een goede gsm in goede staat met nog garantie op..
Fotos:
http://img262.imageshack.us/img262/7374/foto177.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/638/foto179.jpg
Bij deze verkoop ik mijn witte HTC Magic die aangekocht is in de photohall op 08/09/2009.. Dat maakt de gsm dus exact 4 maand oud, waarvan hij 2 maand is gebruikt geweest. De doos is compleet.
Het toestel is in vrij goede staat buiten op de achterkant wat diepe krassen, kijk op volgende fotos naar de staat en zal er eventueel nog wat betere van maken zodat het goed zichtbaar is. Het scherm is in perfecte staat.
De nieuwprijs is 299€
De minimumprijs is 165€
De meeneemprijs is 200€
1 klein dingske, is dat het factuur verloren is geraakt, MAAR ik heb het rekeninguittreksel dat ik erbij geef en indien er iets scheelt kan je met dat bewijs de gsm gewoon in de photohall opsturen en krijg je bovendien een heruitgeprint factuur. (Ik heb zelf in een filiaal zoals photohall gewerkt en ik deed dit dus ook dagelijks)
Een goede gsm in goede staat met nog garantie op..
Fotos:
http://img262.imageshack.us/img262/7374/foto177.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/638/foto179.jpg

Dus ben dringend op zoek ... Moest ik een betere vinden en u heeft nog niet afgesloten dan , meld ik het en trek ik mijn bod terug in ( onder voorbehoud dus )
Ik zal morgen volledige 12mp foto's erop zetten.
