YannickM
Legacy Member
All,
ik verkoop mijn HTC Hero die ik hier een paar maanden geleden gekocht heb.
Reden voor verkoop: Ik ga terug voor een simpel sms/bel-toestelletje van Nokia in afwachting van wat nieuwigheden op de markt
. Toestel heeft alle accessoires die er standaard bij zitten en komt met zo'n plastiekje dat over de hele foon geplakt kan worden.
De foon zelf heeft wat kleine gebruikssporen én functioneert perfect.
LEt wel: Binnen 2 weken komt de nieuwe ROM uit waardoor de foon op Android 2.1 zal gaan draaien: nog sneller, meer functionaliteiten,...
Min-prijs: €225, meeneem: €275
foto's: http://www.buitenkans.be/sell/hero/
ik verkoop mijn HTC Hero die ik hier een paar maanden geleden gekocht heb.
Reden voor verkoop: Ik ga terug voor een simpel sms/bel-toestelletje van Nokia in afwachting van wat nieuwigheden op de markt
. Toestel heeft alle accessoires die er standaard bij zitten en komt met zo'n plastiekje dat over de hele foon geplakt kan worden.De foon zelf heeft wat kleine gebruikssporen én functioneert perfect.
LEt wel: Binnen 2 weken komt de nieuwe ROM uit waardoor de foon op Android 2.1 zal gaan draaien: nog sneller, meer functionaliteiten,...
Min-prijs: €225, meeneem: €275
foto's: http://www.buitenkans.be/sell/hero/


