DaisyF
Legacy Member
Ik verkoop mijn HTC Hero white. Aangekocht op 7 december 2009 bij CoolBlue Smartphoneshop.be - smartphones en alle smartphone-accessoires. te winkel Antwerpen. Verkoop wegens toekomstige aankoop HTC Desire.
Toestel is quasi vrij van gebruikssporen, zat van in het begin in een hoesje en na een paar weken in een flexishield (zie foto) met een screenprotector. Levering met factuur en in originele verpakking met alle toebehoren en flexishield.
Nieuwprijs toen was 399, is nu 379. Bieden vanaf 250€, bij 300€ heb je hem meteen. Deze prijzen zijn zonder verzendingskosten; via Kiala = 4€ , vooraf betalen per overschrijving. Afhalen en contant betalen te Antwerpen. Bieden tot zaterdag 27 februari, 16u59 uur (oorspronkelijk : vrijdag, 26 februari, 23u59).
http://yfrog.com/jn22022010494jx
Toestel is quasi vrij van gebruikssporen, zat van in het begin in een hoesje en na een paar weken in een flexishield (zie foto) met een screenprotector. Levering met factuur en in originele verpakking met alle toebehoren en flexishield.
Nieuwprijs toen was 399, is nu 379. Bieden vanaf 250€, bij 300€ heb je hem meteen. Deze prijzen zijn zonder verzendingskosten; via Kiala = 4€ , vooraf betalen per overschrijving. Afhalen en contant betalen te Antwerpen. Bieden tot zaterdag 27 februari, 16u59 uur (oorspronkelijk : vrijdag, 26 februari, 23u59).
http://yfrog.com/jn22022010494jx
Ik zet die straks (rond 18 uur) online.