Archief - [TK] HiFi keten van Technics (losse komponten)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dnoiz

Legacy Member
Interesse peiling voor een HiFi keten van Technics. In goede staat (eerste eigenaar) en bestaat uit volgende kwalitatieve (zwarte) komponenten:

- SU-VX500 versterker
- RS-BX727 cassette deck met originele doos
- ST-G740L radio met originele doos
- SL-PG520A CD speler met originele doos

Boekjes (handleidingen) en kabels erbij.

Speaker-set:

- Canton Combi 24 DC - 2 speakers + bass kast

Omwille van de omvang en gewicht enkel af te halen.
Laat maar weten wat jullie hiervoor nog willen geven.

G.

duc1977

Legacy Member
ik heb intresse in de tuner ;) maar moet wel verzonden worden :( eventueel met kiala ;)

Heb je er geen foto van?

dnoiz

Legacy Member
duc1977 zei:
ik heb intresse in de tuner ;) maar moet wel verzonden worden :( eventueel met kiala ;)
Heb je er geen foto van?

Foto kan ik maken. Zal voor achter het weekend zijn. Verzenden gaat je wat kosten denk ik. Ik zal eens nakijken.

EDIT: met Kiala valt dat precies nog best mee die verzendkosten - ik ga dat begin volgende week eens meten & wegen - ik moet dat dan wel goed inpakken, dus rond de originele doos moet er nog eens omheen komen met bescherming (waar kan ik dat allemaal halen :) ?)

G.

duc1977

Legacy Member
dnoiz zei:
Foto kan ik maken. Zal voor achter het weekend zijn. Verzenden gaat je wat kosten denk ik. Ik zal eens nakijken.

EDIT: met Kiala valt dat precies nog best mee die verzendkosten - ik ga dat begin volgende week eens meten & wegen - ik moet dat dan wel goed inpakken, dus rond de originele doos moet er nog eens omheen komen met bescherming (waar kan ik dat allemaal halen :) ?)

G.

Met een papiertje rond de doos zou ook wel goed zijn ;)
Ik heb nog steeds intresse in die Tuner :) laat maar weten wanneer je een foto hebt ;) of mail ze naar ducgodefroo @ msn . com :applause:

dnoiz

Legacy Member
duc1977 zei:
25incl voor de tuner?

Ik blijf bij mijn minimum prijs. Elk bod die daaraan voldoet blijft ongeveer 24h openstaan en dan is het verkocht als er niet hoger geboden wordt. Liever niet, maar versturen is op kosten en risico van de koper.

G.

duc1977

Legacy Member
jammer. Maar als je verzend bij kiala kost dit 3.50€ is in promotie!!!

dan is 21.50exl toch niet slecht ;)

Anoniem09

Legacy Member
Hoeveel power kan die versterker leveren? Ik heb ergens gelezen 2x 100W @ 4ohm? Is die nog in perfecte staat? Zou zijn voor 2 hifi speakers te versterken.. Kan ik daar ook wat instellen? Bijvoorbeeld Bass -3, Treble +5 etc?

dnoiz

Legacy Member
duc1977 zei:
jammer. Maar als je verzend bij kiala kost dit 3.50€ is in promotie!!!

dan is 21.50exl toch niet slecht ;)

Tja. Dit zijn wel goede componenten, dus ik denk dat dit niet teveel is.

koenpje zei:
Hoeveel power kan die versterker leveren? Ik heb ergens gelezen 2x 100W @ 4ohm? Is die nog in perfecte staat? Zou zijn voor 2 hifi speakers te versterken.. Kan ik daar ook wat instellen? Bijvoorbeeld Bass -3, Treble +5 etc?

Correct. Is in goede staat zoals boven vermeld. En ja, je kan die zaken regelen via draai knoppen. Hier een foto van de front, daar zie je die knoppen. Kan nu geen foto pakken want ben niet thuis.

http://i6.ebayimg.com/07/i/000/ag/7e/01aa_1.JPG

G.

Anoniem09

Legacy Member
Ja had het wat te laat gezien :)

Eerste bod voor die versterker: 25€ afgehaald bij je thuis.

dnoiz

Legacy Member
Schop #1.

- SU-VX500 versterker @ koenpje
- RS-BX727 cassette deck met originele doos
- ST-G740L radio met originele doos
- SL-PG520A CD speler met originele doos
- Canton Combi 24 DC - 2 speakers + bass kast

G.

dnoiz

Legacy Member
duc1977 zei:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Is dat een bod van € 25,00 excl. voor de tuner ? :D.

Maak er (via Kiala) € 27,00 incl. van en hij is van jou, wat denk je ?

G.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan