ashraa
Legacy Member
bij deze verkoop ik m'n se 520I
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=be&lc=nl&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10298
is in prima staat, enkel buitenkant heeft heel lichte krasjes
(ziet ze alleen maar met reflectie van licht als ge ernaar zoekt)
is zo goed als perfect in orde, is nu 13 maand oud, aangekocht in mediamarkt in oostakker
http://s243.photobucket.com/albums/ff186/Ashraa84/SE 520I/
is de huidige staat van gsm
dit zijn foto's getrokken met gsm
http://s243.photobucket.com/albums/ff186/Ashraa84/z520ifotos/
1ste is buiten, 2de is wat bewegend getrokken, 3de is binnen getrokken
de originele doos, lader, usb-kabel en factuur zitten erbij.
nog 11 maand garantie
minimum 45€ exclusief bieden
vrijdag ten laatste sluit ik af
verzending is kiala/post
afhaal prefereer ik toch (liefst zelzate, door omstandigheden weinig in gent komende tijd)
ik behoud me het recht om ...
mensen met slechte recente i-trader gelieve u elders te amuseren
happy bidding
edit: staat ook op kapaza
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=be&lc=nl&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10298
is in prima staat, enkel buitenkant heeft heel lichte krasjes
(ziet ze alleen maar met reflectie van licht als ge ernaar zoekt)
is zo goed als perfect in orde, is nu 13 maand oud, aangekocht in mediamarkt in oostakker
http://s243.photobucket.com/albums/ff186/Ashraa84/SE 520I/
is de huidige staat van gsm
dit zijn foto's getrokken met gsm
http://s243.photobucket.com/albums/ff186/Ashraa84/z520ifotos/
1ste is buiten, 2de is wat bewegend getrokken, 3de is binnen getrokken
de originele doos, lader, usb-kabel en factuur zitten erbij.
nog 11 maand garantie
minimum 45€ exclusief bieden
vrijdag ten laatste sluit ik af
verzending is kiala/post
afhaal prefereer ik toch (liefst zelzate, door omstandigheden weinig in gent komende tijd)
ik behoud me het recht om ...
mensen met slechte recente i-trader gelieve u elders te amuseren
happy bidding
edit: staat ook op kapaza