Smitch
Legacy Member
zoals vele hier op dees moment doen, verkoop ik een gsm (die van m'n vriendin weliswaar) langs de buitenkant heeft hij natuurlijk gebruikerssporen, maar langs de binnenkant ziet hij er nog zo goed als nieuw uit!
weldra eigen foto's
het is een fraai en gemakkelijk gsm'ken ! dit is een gsm voor mensen die een gsm gebruiken voor te bellen & sms'en
geen speciale snufkes nodig
enkele specs die ik online gevonden heb:
> Dik jaar oud
> Geen garantie meer omdat de factuur helaas verloren is :?
> komt met 1 en indien gewenst 2 opladers
>Ophaling geniet voorrang natuurlijk, indien versturing wordt er 4.30€ aangerekend (kilopost)
>Enkel exclu bieden
>Startprijs 45€
>ik rond af wanneer het bedrag mij aanstaat
>na het laatste bod 24uur voor afsluiting
>Happy bidding!
>Staat op meerdere fora, laat het wel weten indien er geboden is
>ik behoud mij het recht te annuleren...blablabla
weldra eigen foto's
het is een fraai en gemakkelijk gsm'ken ! dit is een gsm voor mensen die een gsm gebruiken voor te bellen & sms'en
geen speciale snufkes nodig
enkele specs die ik online gevonden heb:
Dimensions : 85 x 43.5 x 22 mm (with standard battery) ()
Weight : 75g (with standard battery) ()
LCD Spec (size/color)
- Internal : UFB 128 * 160 Pixels / 65K
- External : UFB 128 * 160 Pixels / 65K
WAP : WAP 2.0
Messaging : EMS/MMS/SMS
Java : MIDP 2.0
Polyphonic Ringtone : 40 polyphonic
Battery:
- Description : Li-ion
> Dik jaar oud
> Geen garantie meer omdat de factuur helaas verloren is :?
> komt met 1 en indien gewenst 2 opladers
>Ophaling geniet voorrang natuurlijk, indien versturing wordt er 4.30€ aangerekend (kilopost)
>Enkel exclu bieden
>Startprijs 45€
>ik rond af wanneer het bedrag mij aanstaat

>na het laatste bod 24uur voor afsluiting
>Happy bidding!
>Staat op meerdere fora, laat het wel weten indien er geboden is
>ik behoud mij het recht te annuleren...blablabla