CreaTe@SoF2
Legacy Member
Hellow,
Ik verkoop dus..
1) Een samsung x100. Er zit een kras in het scherm zoals je kunt zien op de foto. Het toestel komt samen met de oplader.
2) Mengpaneel: BCD2000. Heb momenteel enkel foto van de doos. Verdere informatie vind je op internet; http://www.plsshop.nl/detail.asp?pid=BCD2000&cat=98&gclid=CLX49OPx4I4CFSh4Egodz16DQw
Komt met handleiding, software, kabels, factuur!
3) 'Usb-stick' om smsjes en andere zaken over te zetten van je GSM naar je PC en omgekeerd via bluetooth. Dit werkt niet voor elke gsm! Zie deze website --> http://www.mobileplaza.nl/artikel/2090_Mobile_Action_MA-700_Bluetooth_USB_Data_Suite.htm
Foto van alles: http://tinypic.com/view.php?pic=14spseq&s=2
Gelieve te bieden exclusief.
Alles is af te halen te Lebbeke (naast Dendermonde / Oost-Vlaanderen)
Ik kan ook verzenden met de post.
Of ik kan het komen brengen indien het niet te ver is en mits vergoeding van de benzine.
Greetings and a happy bidding!
Jonas
Ik verkoop dus..
1) Een samsung x100. Er zit een kras in het scherm zoals je kunt zien op de foto. Het toestel komt samen met de oplader.
2) Mengpaneel: BCD2000. Heb momenteel enkel foto van de doos. Verdere informatie vind je op internet; http://www.plsshop.nl/detail.asp?pid=BCD2000&cat=98&gclid=CLX49OPx4I4CFSh4Egodz16DQw
Komt met handleiding, software, kabels, factuur!
3) 'Usb-stick' om smsjes en andere zaken over te zetten van je GSM naar je PC en omgekeerd via bluetooth. Dit werkt niet voor elke gsm! Zie deze website --> http://www.mobileplaza.nl/artikel/2090_Mobile_Action_MA-700_Bluetooth_USB_Data_Suite.htm
Foto van alles: http://tinypic.com/view.php?pic=14spseq&s=2
Gelieve te bieden exclusief.
Alles is af te halen te Lebbeke (naast Dendermonde / Oost-Vlaanderen)
Ik kan ook verzenden met de post.
Of ik kan het komen brengen indien het niet te ver is en mits vergoeding van de benzine.
Greetings and a happy bidding!
Jonas

K kan het beter nieuw kopen zeggen ze...
(j/k)
dit lijkt me toch wel fair..