Archief - [TK] Gsm, mengpaneel, 'usbstick' (sms van gsm naar pc!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Hellow,

Ik verkoop dus..

1) Een samsung x100. Er zit een kras in het scherm zoals je kunt zien op de foto. Het toestel komt samen met de oplader.

2) Mengpaneel: BCD2000. Heb momenteel enkel foto van de doos. Verdere informatie vind je op internet; http://www.plsshop.nl/detail.asp?pid=BCD2000&cat=98&gclid=CLX49OPx4I4CFSh4Egodz16DQw
Komt met handleiding, software, kabels, factuur!

3) 'Usb-stick' om smsjes en andere zaken over te zetten van je GSM naar je PC en omgekeerd via bluetooth. Dit werkt niet voor elke gsm! Zie deze website --> http://www.mobileplaza.nl/artikel/2090_Mobile_Action_MA-700_Bluetooth_USB_Data_Suite.htm


Foto van alles: http://tinypic.com/view.php?pic=14spseq&s=2


Gelieve te bieden exclusief.

Alles is af te halen te Lebbeke (naast Dendermonde / Oost-Vlaanderen)
Ik kan ook verzenden met de post.
Of ik kan het komen brengen indien het niet te ver is en mits vergoeding van de benzine.

Greetings and a happy bidding!

Jonas

CreaTe@SoF2

Legacy Member
doe gerust een bod... is in perfecte staat en is denk ik amper 5 keer aangeraakt geweest.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Hoeveel € is de factuur en van wanneer dateert die?
Ik heb énorme interesse allesinds ... en kan afhalen bij u thuis dusja :)

Mvg

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Goed ik ga beginnen met 80€ afgehaald één dezer

en als dat te weinig is hoeft u het maar te zeggen want ik weet uw minimum prijs etc niet :)

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Had er persoonlijk nog wat meer van verwacht maar ik zal het noteren.
Ik zal de meeneemprijs op 110 zetten, wat volgens mij wel een faire meeneemprijs is.

Grtz

RevenGe.be

Legacy Member
Sorry TS bod ingetrokken..
Mag niet van mn ouders :S K kan het beter nieuw kopen zeggen ze...

Sry dude.

Nog veel succes met de verkoop

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
en hebt ge zo een 'vaag' idee wanneer ge deze bieding zou afsluiten en/of mijn bod volstaat als minimumbod?

Maar een vraagje hé, niet om u op te jagen hoor! Dat je niet denkt van 'grrr ambetante zaag' :D

CreaTe@SoF2

Legacy Member
pff ambetante zaag... :p (j/k)

Kga m'n meeneemprijs verlagen naar 100... vind 80 nog altijd wat te weinig hoor...

Grtz!

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
wacht ik ga koppig doen ... 85€ indien morgenavond (of overmorgen) afgehaald bij u thuis :D
Anders blijf ik bij mn 80€

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ik ga wederkoppig doen.. 90euro en het is ok... is 79 euro gespaart he!!! ;) dit lijkt me toch wel fair..

En je kunt het zaterdagnamiddag/avond komen afhalen

Grtz

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
bod 89€ morgen afgehaald :D

das 80€ gespaard dan, hahahahhahahahahahahahahahha

CreaTe@SoF2

Legacy Member
lolz :p ale hup kom er achter....

Tga wel met m'n oukes te doen zijn...

Kga u drec pm'en!!

grtz

Aiden

Legacy Member
Indien nog niet vekocht heb ik wel interesse in de BCD... laat iets weten

CreaTe@SoF2

Legacy Member
BCD is verkocht aan xortion (CD zat er dus wel bij, kijk maar in boekje.. :))

Nog te koop:
1) Een samsung x100. Er zit een kras in het scherm zoals je kunt zien op de foto. Het toestel komt samen met de oplader.

3) 'Usb-stick' om smsjes en andere zaken over te zetten van je GSM naar je PC en omgekeerd via bluetooth. Dit werkt niet voor elke gsm! Zie deze website --> http://www.mobileplaza.nl/artikel/20...Data_Suite.htm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan