Archief - [tk] Gsm - Htc Tytn

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El Cheapo

Legacy Member
Te koop : HTC TYTN

HTC TyTN features:
vierbands-GSM/GPRS-toestel met UMTS
HSDPA-voorbereid
Windows Mobile 5.0 NL
krachtige 400 MHz processor
WLAN (802.11 b/g) en Bluetooth
2-megapixelcamera met videofunctie
tweede camera voor beeldbellen
64 MB RAM/128 MB ROM
geheugen uitbreidbaar (microSD)

http://www.smartphoneshop.be/product/28167

Weg wegens aankoop nieuw model.

Doe een bod.

Quentra

Legacy Member
Als je iets wil verkopen moet je de geinteresseerde kopers ook voldoende informatie geven!

>>> Staat van het toestel en batterijconditie? Leeftijd, garantie? Waar aangekocht? Taal van het toestel? LOCATIE?

Goeanaco

Legacy Member
Om de TS een richtprijs te geven... die worden tweedehands verkocht aan 350 euro

Quentra

Legacy Member
Goeanaco: bij vandenborre staat hij momenteel nieuw aan 599 euro (zie site). Daarnaast komt binnen 14 dagen de totaal nieuwe TYTN II uit (met gps en andere verbeteringen). Het lijkt me dus dat de voorheen gebruikte tweedehandsprijzen niet meer actueel zijn.

hellraiser

Legacy Member
Quentra zei:
Goeanaco: bij vandenborre staat hij momenteel nieuw aan 599 euro (zie site). Daarnaast komt binnen 14 dagen de totaal nieuwe TYTN II uit (met gps en andere verbeteringen). Het lijkt me dus dat de voorheen gebruikte tweedehandsprijzen niet meer actueel zijn.
En ben jij de nieuwe mod van dienst misschien.
Wat een commentaar op iedereen.

Quentra

Legacy Member
Op iedereen, hoezo? Ik ben een geinteresseerde potentiële koper. Ik erger me aan het feit dat iemand een dergelijk mooi toestel wilt verkopen en dan verzuimt essentiele informatie zoals locatie of leeftijd te geven.

Daarnaast is ts iemand die alles aan de meest goedkope prijs wil (I want it Cheap, Really Cheap). Ik spiegel mij gewoon aan zijn zelfbeeld...

Mr.S

Legacy Member
Quentra zei:
Op iedereen, hoezo? Ik ben een geinteresseerde potentiële koper. Ik erger me aan het feit dat iemand een dergelijk mooi toestel wilt verkopen en dan verzuimt essentiele informatie zoals locatie of leeftijd te geven.

Daarnaast is ts iemand die alles aan de meest goedkope prijs wil (I want it Cheap, Really Cheap). Ik spiegel mij gewoon aan zijn zelfbeeld...

Mja, als ge problemen hebt met een verkoper, moet je dat regelen buiten het forum. Ipv te beginnen met uw uitroeptekens en hoofdletters. Werk u frustraties uit op een cactus en tzal rap over zijn.

Ik ben er zeker van dat hij die informatie ook wel zal geven zonder al dat gedoe.

Ik ben ook wel geinteresseerd in die informatie, dus ik wacht vol ongeduld met u mee.

Grts

El Cheapo

Legacy Member
aangekocht bij smartphoneshop.be op 29 augustus 2006
GSM en batterij nog in prima staat heeft altijd in bijhorend tasje gezeten.
Taal GSM - nederlands

Spectre

Legacy Member
ruilen tegen een Samsung D600 met toebehoren (Tv-kabel, datakabel, 1gig kaartje, ...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan