Poelly
Legacy Member
Heb hier nog een gps liggen en zou het willen verkopen aangezien ik het toch niet veel gebruik.
Het is een MIO H610
aangekocht in maart dus nog meer als 1.5 jaar garantie
factuur is ook aanwezig nieuwprijs was toen 399 €
Is slechts enkele keren gebruikt geweest dus geen gebruikerssporen.
Dat is het zo wat
Het is een MIO H610
aangekocht in maart dus nog meer als 1.5 jaar garantie
factuur is ook aanwezig nieuwprijs was toen 399 €
Is slechts enkele keren gebruikt geweest dus geen gebruikerssporen.
Dat is het zo wat

Mooi toestel die Mio