jonmeul
Legacy Member
Ik verkoop mijn versterker omdat die hier toch maar in de weg staat te staan.
Versterker is een Behringer Blue Devil GX112, 60W.
Heb hem ca 5 jaar geleden gekocht, maar werkt nog perfect.
Nieuwprijs toen was 330 euro (nu nog 270 geloof ik, als je hem nog kunt vinden ten minste).
minimumprijs: 180
meeneemprijs: 220
Enkel afhalen.
Zoekertje staat ook op 2dehands: Behringer Blue Devil - Te koop op 2dehands.be
en Kapaza: Behringer Blue Devil GX112 aangeboden > Gitaar- en basversterkers > Muziek en instrumenten > kapaza.be
Versterker is een Behringer Blue Devil GX112, 60W.
Heb hem ca 5 jaar geleden gekocht, maar werkt nog perfect.
Nieuwprijs toen was 330 euro (nu nog 270 geloof ik, als je hem nog kunt vinden ten minste).
minimumprijs: 180
meeneemprijs: 220
Enkel afhalen.
Zoekertje staat ook op 2dehands: Behringer Blue Devil - Te koop op 2dehands.be
en Kapaza: Behringer Blue Devil GX112 aangeboden > Gitaar- en basversterkers > Muziek en instrumenten > kapaza.be