caoimhin
Legacy Member
Ik verkoop mijn DVD box van Friends. Is nog één van de eerste, de hele grote dus. Heb ze stuk voor stuk moeten kopen, niet in 1 pakket, en toen gemakkelijk € 30 / stuk betaald. Verkoop de hele box samen voor € 90 exclusief verzendingskosten. Voorkeur gaat uit naar afhalen (Weerde of Lebbeke), indien verzending gewenst wil ik wel eens gaan horen wat het kost om zo'n doos te verzenden.
Afbeelding (niet mijn doos, had geen camera bij de hand): http://i43.tinypic.com/2isi902.jpg
DVD's zijn nog in uitstekende staat !
Afbeelding (niet mijn doos, had geen camera bij de hand): http://i43.tinypic.com/2isi902.jpg
DVD's zijn nog in uitstekende staat !
