Archief - TK: FM Transmitter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

barongizmo

Legacy Member
Dag forummers,

Voor de sint en kerst krijg ik een nieuwe autoradio van de vriendin, waardoor ik m'n fm-transmitter nie meer nodig heb.

Wat zit erbij:

De transmitter zelf, met blauwverlicht diisplay en tempmeter
aansluiting voor sigarettenaansteker

Foto's en extra technische info
http://img503.imageshack.us/img503/7168/45258475lc5.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/3100/91980091wz1.jpg

Doos is er niet meer bij, want was vrij groot ding voor wat het maar is eigenlijk.

Verzending is geen probleem, past perfect in bubbeltjesenvelop.

Afhaling te brugge of torhout ook geen probleem

Start bij 12.50 exclu
Meeneem bij 20 exclu

Happy Bidding

DBK

Legacy Member
barongizmo zei:
Dag forummers,

Voor de sint en kerst krijg ik een nieuwe autoradio van de vriendin, waardoor ik m'n fm-transmitter nie meer nodig heb.

Wat zit erbij:

De transmitter zelf, met blauwverlicht diisplay en tempmeter
aansluiting voor sigarettenaansteker

Foto's en extra technische info
http://img503.imageshack.us/img503/7168/45258475lc5.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/3100/91980091wz1.jpg

Doos is er niet meer bij, want was vrij groot ding voor wat het maar is eigenlijk.

Verzending is geen probleem, past perfect in bubbeltjesenvelop.

Afhaling te brugge of torhout ook geen probleem

Start bij 12.50 exclu
Meeneem bij 20 exclu

Happy Bidding
Uw links werken bij mij niet percies

barongizmo

Legacy Member
ik heb je pm beantwoord ptah

Voor de anderen: kwaliteit is goed te noemen, even zoeken naar een goeie fm freq, want fm-band zit redelijk vol hier in belgië, maar eens dat gevonden is, werkt het vlotjes.

Terror Factor

Legacy Member
Da spul kostte nog geen 10€ in de blokker, 'k heb dezelfde hier liggen...

ptah

Legacy Member
Ik heb dit toestel gekocht en geld overgeschreven!
Ik wacht op het pakketje
alleen jammer dak nu pas weet dat het in de blokker tekoop is :(

Terror Factor

Legacy Member
ptah zei:
Ik heb dit toestel gekocht en geld overgeschreven!
Ik wacht op het pakketje
alleen jammer dak nu pas weet dat het in de blokker tekoop is :(
Da's ondertussen al een half jaar geleden hoor, dus don't worry:p Ge gaat wel moeite moete doen voor een lege frequentie, in de auto kan ik da spul bijna ni gebruiken, thuis op een gewone radio lukt het wel, ma de kwaliteit is ni echt overtuigend imo.
Maja,k hoop da ge er toch n beetje plezier van hebt:p

Tha Soul

Legacy Member
ik heb juist dezelfde, ook in blokker gekocht en als ik mij nie vergis kostte het toen 13€. Wel handig om mee te nemen op vacantie (mp3-speler mee ipv cd's) of in de auto.

ptah

Legacy Member
Terror Factor zei:
Da's ondertussen al een half jaar geleden hoor, dus don't worry:p Ge gaat wel moeite moete doen voor een lege frequentie, in de auto kan ik da spul bijna ni gebruiken, thuis op een gewone radio lukt het wel, ma de kwaliteit is ni echt overtuigend imo.
Maja,k hoop da ge er toch n beetje plezier van hebt:p


Ik hoop het echt want ik ben het kots beu van altijd cd's te branden!!

Ma we zien wel zekers :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan