Mattehh
Legacy Member
Hey all,
Bij deze bied ik dus (opnieuw) m'n pda aan. Reden is (en waarvoor NOG eens mijn excuses aan de vorige koper.) Dat m'n vader mij eerst had wijsgemaakt dat hij de pda verkocht had, maar het bleek de gsm te zijn...
Nu gaat de deal dus volledig via mij, voorgaand probleem zal dus niet meer kunnen voorkomen.
Maar goed, eerst en vooral:
Wat?
E-ten g500+
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1125891///g500+
daar vind je meer informatie over de PDA.
deze beschikt dus over ingebouwde GPS, is een telefoon en een PDA.
Prijs?
250 euro, hij is ongeveer 7 maanden oud, nieuw kost hij nog steeds 400 a 500 euro : http://tweakers.net/pricewatch/147165/E-ten-G500+.html
Foto's
Jawel, let wel op, zijn HQ pics:
http://img146.imageshack.us/img146/3820/img0938uf0.jpg
http://img519.imageshack.us/img519/492/img0940od4.jpg
http://img519.imageshack.us/img519/5259/img0939sw8.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/2471/img0941zg8.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/5278/img0942gl5.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/6438/img0943wr1.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/3651/img0944ft5.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/5224/img0945ua8.jpg
Waarom weg?
Wil me de nokia 6300 kopen.
Opmerkingen
Vanachter is het anti-slip velletje weg, zoals je kan zien op de foto.
TomTom 6 navigator staat erop geinstalleerd. (benelux)
Bij deze bied ik dus (opnieuw) m'n pda aan. Reden is (en waarvoor NOG eens mijn excuses aan de vorige koper.) Dat m'n vader mij eerst had wijsgemaakt dat hij de pda verkocht had, maar het bleek de gsm te zijn...
Nu gaat de deal dus volledig via mij, voorgaand probleem zal dus niet meer kunnen voorkomen.
Maar goed, eerst en vooral:
Wat?
E-ten g500+
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1125891///g500+
daar vind je meer informatie over de PDA.
deze beschikt dus over ingebouwde GPS, is een telefoon en een PDA.
Prijs?
250 euro, hij is ongeveer 7 maanden oud, nieuw kost hij nog steeds 400 a 500 euro : http://tweakers.net/pricewatch/147165/E-ten-G500+.html
Foto's
Jawel, let wel op, zijn HQ pics:
http://img146.imageshack.us/img146/3820/img0938uf0.jpg
http://img519.imageshack.us/img519/492/img0940od4.jpg
http://img519.imageshack.us/img519/5259/img0939sw8.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/2471/img0941zg8.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/5278/img0942gl5.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/6438/img0943wr1.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/3651/img0944ft5.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/5224/img0945ua8.jpg
Waarom weg?
Wil me de nokia 6300 kopen.

Opmerkingen
Vanachter is het anti-slip velletje weg, zoals je kan zien op de foto.
TomTom 6 navigator staat erop geinstalleerd. (benelux)