Archief - [TK] DVD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZackWhite

Legacy Member
heb ier gene thread gemaakt om ulle te late zoeken naar de goedkoopste prijzen he...
wie iets wilt kopen zoekt zelf de goedkoopste op en gelle moet ulle der ni me moeie...
volgende worde gereport...

Firefoxbt

Legacy Member
Alien Versus Predator
Constantine
Freedomland
Interview With A Vampire
Sin City

prijsje voor deze 5 samen?

Firefoxbt

Legacy Member
indien je ze wegdoet voor 17€ incl. (2.5-3€/stuk + verzending) mag je mij pm'en :)

ZackWhite

Legacy Member
pm's verzonden naar eventuele kopers!

(gisteren weinig tot geen tijd gehad dermé vandaag...)

james is back

Legacy Member
Sorry maat ,

Maar ik doe eerst een bod en dan stuur je pm voor te zeggen dat Constantine al weg .
Mijn bod was van in het begin (19-10-07).
En het ander bod is van gisteren,hiermee trek ik mijn bod in voor de overige dvd's.

mvg ,

james

ZackWhite

Legacy Member
james is back zei:
Sorry maat ,

Maar ik doe eerst een bod en dan stuur je pm voor te zeggen dat Constantine al weg .
Mijn bod was van in het begin (19-10-07).
En het ander bod is van gisteren,hiermee trek ik mijn bod in voor de overige dvd's.

mvg ,

james

mja sorry was van achter naar vore pm's aant sture (onozel en helemaal geen excuus maja...)
mijn excuses...

Firefoxbt

Legacy Member
Stuur anders constantine niet naar mij op maar rondt de deal af met james zoals hij het voorstelde?
Stuur me dan gewoon 3-4€ terug op mijn rekeningnummer, ik zal er niet van wakker liggen ;)

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Hopelijk kan je nog iets regelen.

ZackWhite

Legacy Member
Firefoxbt zei:
Stuur anders constantine niet naar mij op maar rondt de deal af met james zoals hij het voorstelde?
Stuur me dan gewoon 3-4€ terug op mijn rekeningnummer, ik zal er niet van wakker liggen ;)

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Hopelijk kan je nog iets regelen.

heb hem een pm verzonden ... zal je iets laten weten...

james is back

Legacy Member
Ik zal er ook niet van wakker gelegen hebben hoor.
Je bent zeer bedankt dat we het zo kunnen oplossen Firefoxbt.

Dan is het voor mij in orde voor het pakket zoals afgesproken.
wall-o-flesh alvast bedankt voor de deal.
Als je mij je gegevens stuurt dan doe ik de mijne.

mvg ,

james

Firefoxbt

Legacy Member
Oke geen probleemn iedereen blij dan.

Mijn geld is van mn rekening ondertussen wall, dus ik zie het pakketje wel binnekort aankomen en een kleine terugbetaling hopelijk.

groeten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan