Archief - [TK] DVDs, TV-series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ringo

Legacy Member
Hoi,

Ik heb mijn collectie DVDs eens doorkruist en volgende titels mogen weg:

- Assualt on Precinct 13 (Ethan Hawke, Laurence Fishburne) - 4
- Dawn of the Dead (George A. Romero) - 4
- Dirty Pretty Things (Audrey Tautou) - 5
- Entrapment (Catherine Zeta Jones) - 5
- Hard Candy - 5
- Kissing Jessica Stein - 4
- Ong-Bak (2-disc special edition) - 5
- Pieces of April (Katie Holmes/ US-editie) - 5
- Seven Swords (Asiamania) - 4
- Slither - 4
- True Lies (Arnold Schwarzenegger) - 4
- The Truth about Charlie - 4
- The Bourne Supremacy - 4
- The Fog (meest recente versie) - 4
- The Virgin Suicides - 4
- Zatoichi (Takeshi Kitano/ Quality Film Label) - 4

- Angel Seizoen 1 (Limited edition met Franse hoes maar voor de rest identiek aan de Vlaamse versie) - 10
- Alias Seizoen 1 (Aziatische all-regions knock off maar wel van deftige kwaliteit) - 7
- The L Word Seizoen 1 (NL-versie) - 15
- The Outer Limits Volume 1 (de originele serie) - 15
- Wolf's Rain (manga reeks in prachtige opbergdoos) - 15

Alles ziet er in nieuwstaat uit met uitzondering van de Angel-box (het karton vertoont wat slijtage). Op Alias geef ik wel geen garanties dat het op alle DVD-spelers correct zal afspelen - het blijft een knock-off voor iets.

Prijzen die erbij staan zijn exclusief verzending, ik hou me aan de standaardtarieven van de post. 1 DVD versturen kost me een goede 2 Euro, pakketjes zijn dan ook een betere optie indien interesse.

Indien fotos gewenst, geef me een PM :)

RaGeR

Legacy Member
5 inc voor dawn of the dead (als het de versie van 2004 is en in goede staat)

sleejer

Legacy Member
Assualt on Precinct 13
Ong-Bak (2-disc special edition)
Hard Candy
The Fog (meest recente versie)
The Virgin Suicides
Zatoichi

voor 26€ excl dan :)

Ringo

Legacy Member
@Gavin: je bod voor ong-bak en bourne is overtroffen door resp. Phoenix en Sleejer.
@Phoenix: deal, stuur maar PM om af te spreken.
@tyrael: stuur me je mail via PM dan stuur ik een foto.
@Sleejer: deal, als je kunt leven met 3,50 euro voor verzending?

Spukky

Legacy Member
- Hard Candy - 5
- Pieces of April (Katie Holmes/ US-editie) - 5
- Seven Swords (Asiamania) - 4
- The Fog (meest recente versie) - 4
- Wolf's Rain (manga reeks in prachtige opbergdoos) - 15

35€ incl?

Ringo

Legacy Member
@Spukky: Hard Candy en The Fog zijn reeds weg aan Sleejer. Wolf's Rain bestaat overigens uit 7 DVD-doosjes dus ga nog eens moeten checken wat de verzendingskosten daarop zijn.

Se7eN

Legacy Member
Dawn of the Dead (George A. Romero) - 4
- Seven Swords (Asiamania) - 4
- The Virgin Suicides - 4
- The L Word Seizoen 1 (NL-versie) - 15
- Wolf's Rain (manga reeks in prachtige opbergdoos) - 15

bod 47 inc?

Ringo

Legacy Member
Blijven nog over als Se7en reageert op mijn PM (Virgin Suicides zijn al weg voor sleejer):

- Kissing Jessica Stein - 4
- Dirty Pretty Things (Audrey Tautou) - 5
- Pieces of April (Katie Holmes/ US-editie) - 5
- Slither - 4
- True Lies (Arnold Schwarzenegger) - 4
- The Truth about Charlie - 4

- Angel Seizoen 1 (Limited edition met Franse hoes maar voor de rest identiek aan de Vlaamse versie) - 10
- Alias Seizoen 1 (Aziatische all-regions knock off maar wel van deftige kwaliteit) - 7
- The Outer Limits Volume 1 (de originele serie) - 15

Santa

Legacy Member
PM me als Hard Candy niet weggeraakt is en in goede staat. Ik wil er wel 9€ inclusief voor geven.

Ringo

Legacy Member
Hard Candy is onderweg naar Sleejer, Se7en reageert niet, ga het nog even openlaten (kan zijn dat hij op vakantie is).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan