Archief - [TK] Diverse Blu-rays en DVD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Master S

Legacy Member
Te koop onderstaande Blu-rays en DVD's:

- Disney Dumbo 70th Anniversary Combi Pack Blu-ray+DVD (UK-versie sealed, maar met zowel NL subs als NL gesproken taal) (startprijs: 15€ incl.; meeneemprijs 18€ incl.)

- Disney Snow White And The Seven Dwarfs Combi Pack Blu-ray+DVD (UK-versie sealed, maar met zowel NL subs als NL gesproken taal) (startprijs: 15€ incl.; meeneemprijs 18€ incl.)

- Lost S1-3 Benelux DVD-box (startprijs: 40€; meeneemprijs: 55€, enkel afhalen !!)

Uzumakii

Legacy Member
Disney Snow White And The Seven Dwarfs Combi Pack Blu-ray+DVD 15incl

sekione

Legacy Member
€22 afgehaald op de 2 Disney Blu Rays.
Greets,
Kevin.

Master S

Legacy Member
sekione zei:
€22 afgehaald op de 2 Disney Blu Rays.
Greets,
Kevin.

Bod niet aanvaard, ik heb een hoger bod gekregen.

Veiling voor de 2 Disneys afgesloten aangezien er niet echt meer biedingen komen.

De winnaars hebben PM !!

Master S

Legacy Member
sekione zei:
Da's vissen achter een negatieve iTrader hé...
Ik bied je de nieuwprijs op Play.com (1 kopen, 1 gratis). Is geen BENELUX versie dus ik mag met Play vergelijken. Ja, ik kan ze daar zelf bestellen maar ben ook van Destelbergen dus kon ze afhalen.
Maar volgens de forumregels dien je aan te geven wanneer de objecten ook elders te koop aangeboden worden en dien je ook je eigen topic up to date te houden met die boden.
Ben de kwaadste niet dus zal geen negatieve iTrader posten maar let daar wel op in het vervolg...
Greets,
Kevin.

Ik zie het probleem hier echt niet, ik heb er duidelijk bijgezet dat het om UK-versies gaat zoals gevraagd door de crew.

En ik weet niet waar jij dat vandaan haalt dat ik deze items ergens anders aanbied ? Deze items bied ik enkel aan op dit forum.

Ik denk dat je best zelf nog eens de crew posts heel goed doorneemt vooraleer je zulke commentaar geeft:

https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/specifieke-regels-voor-sub-multimedia.641126 => regel 5 en verder !!

Ik denk dat het volgende stuk uit die post op jou van toepassing is:
Ook vergelijken met andere 2dehandsverkoopsites en -fora is not done, u bent nu op 9lives buy&sell. Als u op een andere manier een betere deal kan maken houden we u vooral niet tegen, maar daar heeft dit forum niets mee te maken.

https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-info-discussies.25/regel-34-toegevoegd-ivm-verkoop-buitenlandse-games.711267

https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-info-discussies.25/-buysell-regels-update-17112020-meeneemprijs-mag-niet-hoger-zijn-dan-nieuwprijs.641114 => lees nog eens goed regel 10 !!

Sportinggboy

Legacy Member
sekione zei:
Da's vissen achter een negatieve iTrader hé...
Ik bied je de nieuwprijs op Play.com (1 kopen, 1 gratis). Is geen BENELUX versie dus ik mag met Play vergelijken. Ja, ik kan ze daar zelf bestellen maar ben ook van Destelbergen dus kon ze afhalen.
Maar volgens de forumregels dien je aan te geven wanneer de objecten ook elders te koop aangeboden worden en dien je ook je eigen topic up to date te houden met die boden.
Ben de kwaadste niet dus zal geen negatieve iTrader posten maar let daar wel op in het vervolg...
Greets,
Kevin.


hier is toch geen sprake van verkoop op andere sites ?

ik neem meeneem dumbo en uzumakii heeft hoogste bod op sneeuwwitje. Dit is in mijn ogen een faire thread ( en kan je zeker geen negatieve trader geven)

sekione

Legacy Member
Ok, my bad... Had dat later bod van Sportingboy gemist en ging er daarom vanuit dat het om een bod van buiten het forum ging.
Maar vergelijken met buitenlandse sites is wel done als het om importversies gaat. Mooie winst maak je op iets wat je zelf maar €22 betaald hebt, verzending inbegrepen.
Maar opnieuw, mijn excuses voor het missen van het bod na het mijne...
Greets,
Kevin.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan