Archief - [TK] Digicorder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jefke7

Legacy Member
Bij deze verkoop ik dus mijn digicorder.
Is in zeer goede staat, inclusief alle boekjes , afstandbediening, doos ...
Indien interesse eerst nagaan of je woning aansluitbaar is op Telenet Digital tv.
Kan afgehaald worden te Vremde, of geleverd worden als het voor mij niet te ver is (prov. antwerpen is meestal ok).
Minimum prijs is 75 euro, meeneemprijs 115euro.

Waterboyke

Legacy Member
Hoi, wat is de reden van wegdoen ?

Bod van 75€ afgehaald !

breugiek

Legacy Member
Reden van verkoop aub? Leeftijd?
indien in perfect werkende staat, en met smartcard, €80,00, afgehaald.

Tomba

Legacy Member
breugiek zei:
Reden van verkoop aub? Leeftijd?
indien in perfect werkende staat, en met smartcard, €80,00, afgehaald.

85 afgehaald met zelfde vragen & voorwaarden.

jefke7

Legacy Member
Reden van verkoop: had het vooral aangeschaft voor Prime Sports,maar werk tegenwoordig dikwijls in het weekend en maak er dus weinig gebruik van.
En had me er persoonlijk wat meer van voorgesteld, maar dat is eigen smaak natuurlijk.
Leeftijd zal ik vanavond vermelden, ongeveer een jaartje oud denk ik.
Waarschijnlijk morgen, uiterlijk dinsdag sluit ik af.
Werkt nog steeds perfect en smartcard inclusief.

breugiek

Legacy Member
€ 90,00 indien morgen afgehandeld. Kan morgen na het werk eventueel langskomen voor de afhaling.

jefke7

Legacy Member
Is blijkbaar iets ouder dan een jaar, heb hem aangeschaft op 24/10/2006.
Tot hiertoe gaat hij naar waterboyke, als de meeneemprijs geboden wordt kan het vandaag al afgehandeld; anders sluit ik morgenavond af omstreeks elf uur.

vinteg

Legacy Member
heb wel interesse. de vraag is echter: heb hier thuis beneden al een digicorder staan van mijn ouders (dus ook de switch die telenet daarbij leverde). nu als ik die zou kopen is het enige wat ik dan moet doen het heractiveren van de kaart of hoe zit dat juist. en hem natuurlijk aansluiten op die switch etc?

jefke7

Legacy Member
Weet ik zelf ook niet juist.
Heb zelf vandaag nog eens naar Telenet gebeld wat er juist moet gebeuren. Ik moet kaart laten deactiveren wat dus gebeurd is en de koper moet deze dan laten activeren en installeren. Maar voor zo'n geval kunt ge best even zelf horen op die klantendienst.

Waterboyke

Legacy Member
vinteg zei:
heb wel interesse. de vraag is echter: heb hier thuis beneden al een digicorder staan van mijn ouders (dus ook de switch die telenet daarbij leverde). nu als ik die zou kopen is het enige wat ik dan moet doen het heractiveren van de kaart of hoe zit dat juist. en hem natuurlijk aansluiten op die switch etc?
Ge moet hem idd gewoon aansluiten en die kaart gewoon terug activeren op uw abonement ! :)

@jefke7 -> Ik val af, heb er vandaag ééntje kunne kope bij mij hier int stad !
Succes nog !

Free up..

jefke7

Legacy Member
Okee , geen probleem.
Indien er vandaag geen beter bod komt gaat hij naar Breugiek, zal wat vroeger afsluiten wegens tijdgebrek vanavond en komende dagen.

mythe

Legacy Member
Dots zei:
HD in belgie is nog vrij onbestaand.
Jap, k'lees het ook juist: De HD Digicorder is enkel te huur verkrijgbaar en dit enkel via Telenet en haar officiële verdelers.

Ja wat jongens, België loopt nog steeds achter :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan