Archief - tk: digibox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piedjie

Legacy Member
verkoop mn digibox wegens huur HD-recorder.

bieden vanaf 30 euro

meeneem is 50 euro

linux

Legacy Member
stel dat ik die koop, moet ik dat dan nog laten activeren enz, hoe moet dat dan?

piedjie

Legacy Member
linux zei:
stel dat ik die koop, moet ik dat dan nog laten activeren enz, hoe moet dat dan?

die zal marcheren, enkel de interactiviteit moet je laten activeren dr telenet
(je krijgt dan een modem enz...) vr 50 euro

linux

Legacy Member
ma ik heb al een modem en telenet internet, wa dan? :D
ma die kaart blijft die werken enz?
snap het echt ni :p

piedjie

Legacy Member
linux zei:
ma ik heb al een modem en telenet internet, wa dan? :D
ma die kaart blijft die werken enz?
snap het echt ni :p

je kan dus gewoon kijken (wel binnen 72u na uittrekken stekker) naar digitale tv+ zenders, enkel kan je 'net gemist' enz niet bekijken

piedjie

Legacy Member
linux zei:
wat heeft die 72 uur daarmee te zien?
wat als ik langer wacht? :p

dan wordt de kaart geblokkeerd en moet je contact opnemen met telenet om ze te deblokkeren.

mag trouwens geruild worden tegen ps3-stuff (extra controller, dirt...)

FORZA M

Legacy Member
Dus als ik deze zou kopen, en ik wil gewoon digitale kwaliteit, niet de interactiviteit, moet die dan nog binnen de 72 uur terug in de stekker gestoken worden?

.conne.

Legacy Member
digibox word aangesloten via scart, daarom dat "Digitale TV" eigenlijk zó een grap is want het wordt nog steeds analoog naar uw TV gestuurd...

cateau

Legacy Member
.conne. zei:
digibox word aangesloten via scart, daarom dat "Digitale TV" eigenlijk zó een grap is want het wordt nog steeds analoog naar uw TV gestuurd...

wat ge hierboven zegt is just maar ik heb een digicorder en ik
kan toch wel zeggen dat het beeld dat ik nu op mijn lcdtje zie
VEEL BETER is dan zonder die digicorder.het is een foto geworden,
dus zo een grap is da nu ook weer nie,het werkt gewoon.Op nen
oude tv zult ge het verschil mss zo nie zien maar op lcd of plasma
is dat een wereld van verschil.
PS ik zen gene verkoper zelle van telenet ik heb juist mijn
ervaring meegedeeld:D

MRzone

Legacy Member
.conne. zei:
digibox word aangesloten via scart, daarom dat "Digitale TV" eigenlijk zó een grap is want het wordt nog steeds analoog naar uw TV gestuurd...
dan moet jij maar eens komen kijken als ik mijn Digibox aanzet op mijn LCD, anologe beelden worden omgezet naar digitaal, ook al is het scart, de volgende decoders worden nog beter voor HD beelden

blazingsvbiker

Legacy Member
dus als ik die stekker in steek binnen de eerste 72u , dan kan ik zonder extra kosten maandelijks,toch blijven digitaal tv kijken voor altijd?? (welliswaar enkel de zenders van de gewone kabel dan )

maw de gewone tv zenders zullen dan vertoont worden op mijn hd-ready tv op 720P voor altijd zonder enige kosten ?

piedjie

Legacy Member
blazingsvbiker zei:
dus als ik die stekker in steek binnen de eerste 72u , dan kan ik zonder extra kosten maandelijks,toch blijven digitaal tv kijken voor altijd?? (welliswaar enkel de zenders van de gewone kabel dan )

maw de gewone tv zenders zullen dan vertoont worden op mijn hd-ready tv op 720P voor altijd zonder enige kosten ?

ik heb nu 720p (of 1080i) met mijn HD-recorder, dus met een digibox zeker geen 720p, wel 576p ofzo. In ieder geval dvd-kwaliteit. Laat je nt leiden door de telenet-haters zoals er hier blijkbaar zitten. Het is gewoon beter qua beeld en klank, plus je hebt cnn enz terug (mocht je dat niet meer hebben). En om op je vraag terug te komen, ja je hebt dus digitale tv zonder extra kosten. Als je een installateur laat komen (voor 50 euro op faktuur) dan ben je nog interactief erbij en kan je films huren.Indien je langer wacht dan 72u, dan bel je (of ik) even naar telenet en binnen het uur heb je terug beeld.

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan