Chimaera
Legacy Member
Zou iemand er interesse voor hebben ik verkoop een defecte iphone, kan nuttig zijn voor reserve onderdelen.
Het is dus een iphone 2G met 8GB geheugen unlocked
Defect: Touch werkt niet meer, scherm doet het nog maar enkel bovenste gedeelte reageert nog. Kan hersteld worden voor ongeveer 150 euro.
Bieden vanaf € 45 (waarde op yourecycle)
Het is dus een iphone 2G met 8GB geheugen unlocked
Defect: Touch werkt niet meer, scherm doet het nog maar enkel bovenste gedeelte reageert nog. Kan hersteld worden voor ongeveer 150 euro.
Bieden vanaf € 45 (waarde op yourecycle)