Archief - [TK]: Creative Zen V (4gig) MP3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
Het gaat om deze speler: http://www.hcw.be/p.aspx?p=H0484 (Verschil met Zen V Plus is ontbreken van FM radio en Video functie).

Aangekocht in de Fnac Gent begin dit jaar.

Wegens een grootse opruimactie van mijn moeder is de originele doos van mijn Zen verdwenen, de factuur van de Fnac was ik al vroeger kwijt. De originele oortjes waren niet veel soeps en waren na 1 maand kapot. Ik heb nieuwe oortjes van Creative bijgekocht. (Wel opgelet: Deze oortjes zijn in-ear phones (wat in het begin vreemd is maar steengoede kwaliteit oplevert), reiken maar ongeveer tot uw navel en dus niet tot de broekzak en gaan rond de nek). Het zijn trouwens deze: http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=14744

Wat ik wel nog heb is natuurlijk:

-De Manual (Hoewel deze Zen V Plus noemt is het wel degelijk een gewone Zen V)
-De Installatie CD
-Creative Promo boekje :p
-De speler zelf.
-USB kabel.

Aan de speler zelf is er dus niets. Ik heb er nog nooit problemen gehad en deze vertoont, buiten de tekens dat hij gebruikt is, geen in het oog springende mankementen.

Nieuwprijs voor dit alles is: 139.90 (speler) + 19.00 (oortjes).

Directe meeneemsprijs is 85€ excl.

Verzending kan. Ophalen kan altijd. Ik wil komen brengen naar alle treinstations in Vlaanderen mits de koper de heenrit van de treinkosten voor zijn rekening neemt.

(reden waarom ik hem van de hand doe is omdat ik een speler nodig heb met een grotere opslagcapaciteit).

Het pakket
De speler in de aan-stand (Achtergrond kleuren kunnen gewijzigd worden)
Achterkant van de speler

De USB kabel staat er niet bij omdat ik deze uit mijn PC vergat te nemen. Zoals je kan zien is er door het materiaal waaruit de speler is geen mogelijkheid tot het maken van krassen.

Starrk

Legacy Member
2e up...80€ is een koopje voor een MP3 waar niets aan mankeert...

sh0s

Legacy Member
was je nu 1 week eerder... :(

Heb me net een 1GB versie gekocht.

brechtvm

Legacy Member
50€ gezien er geen factuur, noch doos bij is, en dus geen garantie meer (wat toch wel een belangrijk gebrek is in mijn ogen)

Indien je dit bod niet zou aanvaarden : geen probleem :)...


edit :
site creative zei:
1. Deze beperkte garantie geldt alleen voor de oorspronkelijke aankoper/eindgebruiker en houder van deze garantie ("U" of "Uw") en kan niet worden overgedragen of afgestaan aan een volgende koper.
garantie overdracht kan dus toch niet :(

Starrk

Legacy Member
Laatse upperke.

Huidig bod: 55 ex.
Sluiting: Binnen 24.30h
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan