{FgnZ} DeBroin
Legacy Member
Hey,
ik heb een component switchbox liggen die ik verkoop.
Het gaan om een 4poorts switch. Er is dus 1 uitgang (waar je bijvoorbeeld je TV op aansluit via component) en 4 ingangen.
Dit is ideaal om bv je X360, PS3, DVDplayer, ... op aan te sluiten en op dezelfde output te zetten zonder altijd kabels te moeten switchen. Er zijn vooraan 4 druktoetsen voorzien die het toelaten om tussen te ingangen te kiezen.
Tevens is er voorziening voor alle in en uitgangen, om stereo geluid mee te sturen (witte en rode cinch kabeltjes dus)
Ik verkoop de switch samen met een Component kabel van 15meter...
Aankoopprijs van de switch lag ergens rond de 60€, kabel weet ik niet meer exact
Happy bidding!
ik heb een component switchbox liggen die ik verkoop.
Het gaan om een 4poorts switch. Er is dus 1 uitgang (waar je bijvoorbeeld je TV op aansluit via component) en 4 ingangen.
Dit is ideaal om bv je X360, PS3, DVDplayer, ... op aan te sluiten en op dezelfde output te zetten zonder altijd kabels te moeten switchen. Er zijn vooraan 4 druktoetsen voorzien die het toelaten om tussen te ingangen te kiezen.
Tevens is er voorziening voor alle in en uitgangen, om stereo geluid mee te sturen (witte en rode cinch kabeltjes dus)
Ik verkoop de switch samen met een Component kabel van 15meter...
Aankoopprijs van de switch lag ergens rond de 60€, kabel weet ik niet meer exact

Happy bidding!
